piątek, 5 stycznia 2018

Frywolitka.

     Witam.
Kolejna lekcja frywolitki, którą prowadzi Renia i Justyna na zmianę. Temat na styczeń zadała
Justyna.  ,,kółeczka gęsiego". Wcześniej zaczęłam robić taki komplecik a jak zobaczyłam, że
jest taki sam temat to chyba będę pierwsza. Widziałam u Justynki jak łączy koraliki i podała jeszcze link do Muskant. Zrobiłam wisiorek i bransoletkę, kolczyków nie robię ( mam uczulenie na metal).

                                                                       
                                                                           

 Koraliki to piasek pustyni kiedyś kupiłam do bransoletki makramowej ,parę zostało i je wykorzystałam. Wisiorek zawieszony na długiej józefince.


                                                                               


Bransoletka nie bardzo mi się podoba.  Kupię te mniejsze koraliki i zrobię od nowa. Koraliki są ciężkie i bransoletka się obraca na ręce .





Jeszcze banerek do zabawy.




Kocham frywolitkę i bardzo chętnie uczę się coś nowego.
Dziękuję za wszystkie komentarze pod poprzednim postem. Pozdrawiam Tereska.

15 komentarzy:

  1. Fajny komplet wyszedł i wisior i bransoletka. Pięknie się prezentują. Co do wielkości koralików, to się z Tobą zgadzam, frywolitka jest bardzo delikatna i ładniejsze ale i praktyczniejsze są mniejsze koraliki. Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mi się ten komplecik podoba Tereniu, ślicznie to zrobiłaś.
    Miłego weekendu!

    OdpowiedzUsuń
  3. Teresko świetny komplecik, pięknie wygląda ten piasek pustyni w czarnym oplocie z frywolitki.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Komplet ładnie się prezentuje, koraliki pięknie oplecione delikatną frywolitką. No, jeżeli piasek pustyni jest ciężki to trzeba będzie jednak zmienić ..... ja kiedyś użyłam na frywolitkową bransoletkę dużych koralików ale moje były lekkie.
    Przyjemnego weekendu Teresko :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Interesujący jest cały komplet, ale jak powstanie bransoletka z większej ilości koralików, to całość zyska , zdecydowanie. Kolorystyka - śietna! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniały komplecik, Teresko!
    Pozdrawiam serdecznie 😘

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny komplet wyszedł,pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny komplet! Szczególnie zachwyciła mnie bransoletka, szkoda trochę, że się obraca na ręku. Może gdybyś przerobiła ją na naszyjnik to problem z obracaniem by zniknął.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczny komplecik! Prezentuje się super, ale faktycznie bransoletka może się obracać, też tak, kiedyś miałam :) Za to wisiorek będzie leżał jak trzeba :) Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczny komplecik wyszedł.
    Pozdrawiam ciepło.
    splocik

    OdpowiedzUsuń