czwartek, 7 września 2017

Frywolitka.

      Serdecznie Wszystkich witam.
Renia z Justyną reaktywowały naukę frywolitki szczegóły Tu chętne osoby serdecznie zapraszam.
Tematy będą zadawać na zmianę co miesiąc. Bardzo lubię frywolitkę to się zapisałam  w pierwszej edycji też brałam udział. Powiem szczerze, że się bardzo dużo nauczyłam a startowałam od zera.
W tym miesiącu dla przypomnienia mają być kółeczka i łuczki. Zrobiłam komplecik naszyjnik, bransoletka i kolczyki.
                                                                                   

                                                                             






                                                                         

Bransoletka w zbliżeniu. 






Kolczyki.





Jest dużo kółeczek i łuczków.
Taki prosty komplecik w czerni może się przyda.
Jeszcze banerek do zabawy.









Pięknie dziękuję za wszystkie komentarze pod poprzednim postem.
Pozdrawiam Tereska.

17 komentarzy:

  1. Tereniu śliczny komplecik wyczarowałaś 😃 ja też kocham frywolitkę,choć ostatnio mało czasu jej poświęcam. Też postaram się coś usupłać na zabawę u Reni i Justynki.
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowna i oryginalna biżuteria :) Chętnie taką bym nosiła !
    Jedynie kolor mi nie pasuje ... nie lubię czarnego :(

    OdpowiedzUsuń
  3. może się przyda? Tereniu na pewno sie przyda i będzie zachwycać, bo jest to piękny komplet
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dopiero co pierwsze próby frywolitkowe pokazywałaś,a już takie cuda z koralikami potrafisz zrobić Teresko. Piękny komplet,pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Super ozdoby,nie umiem tej techniki..

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny komplet wysupłałaś. Czerń zawsze elegancka i na czasie. Cieszę się, że jesteś z nami i dużo radość sprawiło mi, to co napisałaś i naszej pierwszej edycji. Dziękuję bardzo :-) Od razu mi się bardziej chce :-) Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowny komplet!!! Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  8. Prześliczny komplecik wysupłałaś, Teresko!
    Będzie piękną i bardzo elegancką ozdobą :-)
    Serdeczności przesyłam :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny komplet frywolitkowy zrobiłaś Teresko! Piękny, elegancki, delikatny ...

    OdpowiedzUsuń
  10. O ja też kocham frywolitkę Teresko,tylko jakoś nie bardzo mogę się do niej zabrać ,pozostaje mi podziwianie na zaprzyjaźnionych blogach :)
    Komplecik piękny,pewnie nie raz będziesz miała okazję go ponosić ,bo takie cacuszka warto pokazywać światu :)
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja też kocham frywolitkę w czyimś wykonaniu :))) Pięknie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Kocham frywolitkę - jak i ty! Piękny komplet stworzyłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Elegancki komplecik, mi się też podoba :))

    OdpowiedzUsuń
  14. Super komplecik . Podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń