piątek, 17 grudnia 2021

Koronkowa pandemia.

   Witam wszystkich.

Ostatni miesiąc koronkowej pandemii. Tą zabawę prowadzi Ania  z Olą i Justyną i wspólnie nas inspirują. Ania na szydełku a Ola i Justyna frywolitką. Zrobiłam prace w obu technikach.

                                                                 

                                                   Banerek do zabawy.

         Na początku prace na szydełku. Robione z  nici kolorowych.

                                                                      

      Chyba nie muszą być białe. Aniołkom też zrobiłam kolorowe główki jednak nie          pasowały na nowo mają białe.

                                                              

                                                                      
                                                               
                                           Teraz frywolitka.

                                                              

             Bombki różnej wielkości. Zielone to 6cm. czerwone 5,5 cm a akrylowa 8 cm.

                                                               

           Ta najbardziej mi się podoba, wzór odpowiedni do rozmiaru. Wzory z pintresa.

             Dziękuję Ani , Oli i Justynie za całoroczną wspólną zabawę i inspirację. 

              Dziękuję wszystkim za komentarze pod poprzednim postem.







8 komentarzy:

  1. Śliczne prace Tereniu. Kolorowe aniołki wyglądają równie pięknie jak białe a bombkami jestem zachwycona. Miłego weekendu:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Teresko, śliczne prace, zwłaszcza ubranka na bombki są zachwycające.
    Serdeczności.

    OdpowiedzUsuń
  3. Pracowita jesteś tyle cudeniek.Frywolitka górą.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Tereniu jestem zachwycona Twoimi pracami. I jak zawsze nie zawiodłaś są w obu technikach. Jeżeli chodzi o szydełko to bardzo lubię cieniowane nici i te Aniołki z dzwoneczkami wyszły cudnie. Frywolitkę lubię bardzo podziwiać bo niestety z tej techniki to noga jestem. Jak zawsze mnie się najbardziej podobają te zielone bombki, może dlatego ze kolor taki nietypowy !!
    Pozdrawiam i dziękuję za udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń
  5. Witaj Tereniu, prace bardzo ładne.
    Dla mnie obie techniki są nieosiągalne. Kiedyś, dawno temu próbował ale na próbach się skończyło.
    Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne prace ... frywolitka jednak górą!

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczności narobiłaś. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń