sobota, 11 września 2021

Wrześniowe kartki.

       Witam wszystkich.

Większość wie , że robimy co miesiąc kartki w.g. wytycznych Ani a szczegóły tu. Robimy w.g. mapek  i dodatkowo kolor fioletowy  i ramka. Zrobiłam po jednej z obu mapek. Na początku banerek do zabawy.

                                                                    


                                                                  

                                                              Fiolet i ramka jest.

                                                                        

                                  Tu dużo fioletu w różnych odcieniach.

                                                                     


                  Mapki mi się podobały i nie było problemów z wykonaniem. 

 Ostatnio chodzę na grzyby. Nazbierałam borowików na razie nie ma u nas podgrzybków. Wolę podgrzybki niż borowiki, mam nadzieję że się pokażą. Miłego wypoczynku.

   Dziękuję wszystkim za komentarze pod poprzednim postem.

9 komentarzy:

  1. Śliczne karteczki powstały do mapek Ani! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. W punkt zrobione kartki.Piekne.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne karteczki :) Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  4. Teresko super sobie poradziłaś z mapkami i świetne kartki powstały. Obie niezwykle urocze. I te wszystkie detale, wszystko perfekcyjnie wykończone.
    Pozdrawiam i dziękuję za udział w mojej zabawie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładne interpretacje, obie karteczki są śliczne. Odrobinkę bardziej podoba mi się druga:) Uściski Tereniu.

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie i na temat, świetne kartki Tereniu :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne kartki. Bardzo mi się podobają w takich kolorach.
    Uwielbiam zbierać grzyby. Niestety teraz nie mam takiej możliwości. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne karteczki ciekawie zrobione. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. świetne karteczki Tereniu:)
    Owocnego grzybobrania życzę i pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń