sobota, 28 września 2019

Kartka przestrzenna.

   Witam serdecznie Wszystkich.
Kartka przestrzenna to wyzwanie u Ewy tniemy i gniemy papier to już 13 raz.
Nie było żadnych problemów w zrobieniu tego składaczka. Na brudno zrobiłam na
papierze z drukarki .Teraz karteczka okolicznościowa.


                                                                        

               Papier z ,,Action " cieniowany i w kropeczki. Kwiatki z foamiran.


                                                                        


                                                   Podoba mi się ten składaczek.


                                                                                



                                                                      


                                                 Banerek do zabawy.

    Ostatnio mało mnie w komputerze. Jest sezon na grzyby a jestem ogromną grzybiarą.
 Jeść nie bardzo a do zbierania to jestem pierwsza. Zaopatruję rodzinkę w grzyby.
 Dziękuję za wszystkie komentarze pod poprzednim postem. Obiecuję poprawę.
 Miłego weekendu i pozdrawiam Tereska.

5 komentarzy:

  1. Pogoda sprzyja leśnym wędrówkom :) I ja mam już spory zapasik grzybków, to dobry sezon.
    Śliczny jest ten składaczek Tereniu, bardzo efektowny.
    Cieplutko pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie wygląda to różne kolorystycznie kropkowane tło :-)
    Ja też byłam wczoraj na grzybach, troszkę przytargałam :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie wyszedł ten składaczek . Ubolewam, że u mnie nie ma Actiona bo widze, że maja fajne rzeczy. Śliczny bukiecik na kartce
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna karteczka, Teresko!
    Ja też lubię zbierać grzybki, a jeść jeszcze bardziej :-)
    Pozdrawiam serdecznie 😃

    OdpowiedzUsuń