czwartek, 30 maja 2019

Kartka - składak.

    Witam serdecznie Wszystkich.
Ewą robimy kartki - składaczki i to już 11 wyzwanie. Większość to już wie.
Tym razem nie bardzo mi to wyszło. Same pudełko z okienkami nie jest trudne.
Tylko te ozdabianie, na dole przykleiłam trzy poprzeczki. Na tylnej ściance las choinek.
W środku ciekawe rogacze a z przodu stajenka i jest trochę za duża. Wszystko zasłania.
Nie będę już poprawiać. Pierwszy raz taki składaczek robiłam.


                                                                                







                                                                  


Tak ta karteczka wygląda, jeżeli się zdecyduję na tą formę to będzie ładniejsza.


 
                                                                         

                                                                       
   
                                        Jak na pierwszy raz nie jest taka zła.

    Bardzo dziękuję Wszystkim za komentarze pod poprzednim postem. U mnie szaro-buro i zimno.
    Pozdrawiam Tereska.

8 komentarzy:

  1. Szopka rzeczywiście troszkę zasłania ale zawsze można zajrzeć z boczku :) Mnie się podoba, to śliczna forma i wspaniale ją Tereniu ozdobiłaś.
    Przesyłam uściski.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kartka kolorowa i radosna :-) Dzięki okienkom po bokach można bez problemu obejrzeć piękne wnętrze:-) Wspaniale sobie tereso poradziłaś z tą formą, górna i dolna listwa tej samej szerokości daje zupełnie inny efekt. Fajna zmiana i inspiracja :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawa forma kartki i świetnie sobie poradziłaś. Nawet jeżeli stajenka za duża (może rzeczywiście jakaś bardziej ażurowa wyglądałaby fajnie) to trzeba potraktować pracę szkoleniowo i jako baaaardzo udany debiut :-) Podziwiam wytrwałość i pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Takich kartek jeszcze nie widziałam są cudowne. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Podoba mi się. Pierwszy raz takie widzę. Świetnie sobie poradziłaś.

    OdpowiedzUsuń
  6. Teresko brawo , debiut bardzo udany . Fajnie wyszła ta kartka z boczku wszystko pięknie widać. Ja nie mam na nią kompletnie pomysłu .
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Pierwsze koty za płoty, więc pierwsze kroki zrobione i to z przytupem.
    Zrobiłaś piękną kartkę. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń