piątek, 1 lutego 2019

Karteczka składak.

  Witam Wszystkich.
Karteczka składak u Ewy wyzwanie 9.  Spodobało mi się robić składaczki z Ewą.
Nie typowa karteczka też trzeba spróbować robić, zawsze coś nowego. Myślałam, że będzie trudniej
ale świetnie się robiło. Ewa jest specjalistką od różnych form, dziękuję za kursik.


                                                                         


                                                                             


                                                                                    


                                                                       

        I tak mi wyszedł mój składaczek do mistrzostwa jeszcze dużo brakuje.
        Zrobiłam jeszcze dwa składaczki z jednym skrzydełkiem.


                                                                                

                   Karteczka złożona na płasko i rozłożona.


                                                                              


                                                                                       


                                                                                


     Te to na prawdą świetnie się robi. Kiedyś dostałam taki składaczek od Danusi.
     Podpatrywałam jak jest zrobiony i zrobiłam swoje pierwsze składaczki z jednym skrzydłem.
  Wybaczcie trochę dużo zdjęć. W rodzinie miałam pogrzeb i nie mam nastroju do pisania.
Dziękuję Wszystkim za komentarze pod poprzednim postem. Miłego weekendu i pozdrawiam Tereska.

10 komentarzy:

  1. Super karteczki,ta pierwsza taka inna jeszcze takiej nie widziałam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Tereniu piękne składaczki!
    Pozdarwiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne składaczki, Teresko!
    Pozdrawiam serdecznie 😃

    OdpowiedzUsuń
  4. Zawsze podobały mi się takie karteczki. Może kiedyś i j spróbuję swoich sił w tej dziedzinie. Śa śliczne.

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie wyszły! I ten podwójny i te pojedyncze :-)
    Śliczne wiosenne akcenty i kolory :-)
    Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne :) ślicznie i ciekawie wyglądają :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Widzę Teresko, że spodobała Ci się taka forma składaczka. I podwójny i pojedyncze super ... są takie radosne, kolorowe.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jestem pod wrażeniem karteczki są cudowne .Pozdrawiam serdecznie .

    OdpowiedzUsuń
  9. Urocze karteczki!!! Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  10. Wspaniałe kartki. <3 Cudowne obramowanie kwiatka w tej pierwszej pracy. Cudownie tworzysz. <3

    OdpowiedzUsuń