czwartek, 15 lutego 2018

Kartki u Ani - luty.

   Witam cieplutko Wszystkich.
Jak w tytule karteczki u Ani.   W lutym mamy ponownie ,,Bingo" i to mi się podoba daje wiele możliwości. W podsumowaniu u Ani można zobaczyć całą galerię przepięknych karteczek.

                                                                   
   
                   Pierwsza karteczka wielkanocna linia: królik / zając, listki, kokarda.


                                                                          

                                           Święta B.N. linia : ażur, czerwony, ramka.



                                                                          

 Okolicznościowa linia: listki, kokardka, perełki.  Ta kartka dla pani, która lubi rozmyte kolory.




Kolaż i banerek do zabawy.







Kartki u Ani zaliczone ( mam nadziwię ). Jeszcze szycie tulipanów już zaczęłam.
Dziękuję Wszystkim za komentarze pod postem z frywolitkami. Pozdrawiam Tereska.

19 komentarzy:

  1. Śliczne kartki, Teresko!
    Wielkanocna bardzo radosna, bożonarodzeniowa z moją ulubioną czerwienią, a pastelowe kwiatuszki zachwycają.
    Pozdrawiam serdecznie 😘

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładnie wykonane karteczki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tereniu sliczne sa wszystkie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Urocze karteczki, pięknie się prezentują :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękne karteczki przygotowałaś:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Teresko rewelacyjne kartki zrobiłaś. Cieszę się , że zabawa w bingo Ci się spodobała. Wielkanocne zajączki takie radosne i wiosenne.
    Pozdrawia i dziękuję za udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne karteczki Tereniu 🙂 mnie też się podoba to Bingo :)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne karteczki!!! Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne kartki Teresko, wszystkie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajne wyszły Ci te karteczki:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Kartevczki urocze , takie żywe kolorki. Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystkie bardzo mi się podobają... Ale chyba ta pierwsza najbardziej - jest zabawna i na w sobie mnóstwo polotu :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Urocze i bardzo udane karteczki! Najbardziej spodobała mi się ta z zajączkami :)
    Pozdrawiam Cię Tereniu serdecznie i ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepiękne! A wielkanocna mnie zauroczyła :)

    OdpowiedzUsuń