piątek, 29 września 2017

Szycie z Renią - lekcja 5.

    Serdecznie Wszystkich witam.
Renia prowadzi naukę szycia i tez się zapisałam. Na lekcję 5 miał być organizer na skarpetki
i inne drobiazgi. A temat przewodni to zawijanie i podwijanie. Organizera nie uszyłam nie bardzo
wiedziałam jak się za to zabrać i maszyna do szycia mi się zepsuła. Maszynę mam już nową
starej nie opłaciło się naprawiać. Uszyłam saszetki zapachowe wypełnione lawendą. Przy nich
jest zawijanie, podwijanie i dodatkowo tuneliki do wciągania sznureczków.


                                                                         

Banerek do szycia.










Uszyłam ich 12 sztuk. Kiedyś też szyłam takie woreczki. Te będą jako prezenty.
Reniu zaliczysz ?



Taki organizer kupiłam w Pepko za 8 zł. Obejrzałam z każdej strony i teraz wiem jak jest 
uszyty. Na pewno kiedyś uszyję taki.



To jest spód organizera i jest zapinany na zamek.

Dziękuję bardzo Wszystkim za komentarze pod poprzednim postem.
Pozdrawiam Tereska.

12 komentarzy:

  1. Tereniu woreczki świetne i tak jak pisałam nie musiał to być organizer, więc zadanie zaliczone na 5
    Nie wiem co jest nie tak, ale po kliknięciu w link pod postem pokazuje wiadomość, że nie mam uprawnień- bardzo proszę popraw go, bo trudno będzie do Ciebie trafić
    Dziękuje za udział w kolejnej lekcji i pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Nowa maszyna mobilizuje.Szaszetki bardzo ładne,kolorowe i fajnie wykończone. Miłego szycia Teresko,pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne saszetki w bardzo energetycznych kolorach. Zdolniach z Ciebie. Z przyjemnością będę zaglądać dalej. Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Slicznie i gratuluje przebytej kolejnej lekcji :)

    OdpowiedzUsuń
  5. super są te saszetki Teresko , ja tez nie uszyję organizera, z dwóch powodów. Po pierwsze mam już w domu dwa i kolejnego nie potrzebuję, a po drugie to chyba mnie zadanie przerosło, te przegródki to dla mnie czarna magia
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Sazsetki są bardzo fajne i przydatne:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne ,kolorowe saszetki.Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Kolejna lekcja za Tobą Teresko. Saszetki takie radosne, takie kolorowe, z lawendą pachnące. Widzę, że resztki materiałów wykorzystujesz. Fajny ten organizer sklepowy (chyba też sobie taki kupię) :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniałe saszetki!!! Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  10. Urocze te woreczki :) Piękne materiały wykorzystłaś do ich uszycia.

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń