czwartek, 14 września 2017

Kartki u Ani - wrzesień.

   Witam serdecznie Wszystkich.
Jak w tytule karteczki u Ani . W tym miesiącu projektantką jest Ola. Ma królować minimalizm.
Zrobiłam jak umiałam mam nadzieję, że Ania zaliczy.




Boże Narodzenie czarno - biała u mnie lekko wpada w brąz.



Wielkanoc w stylu folk. Tu metoda serwetkowa styl folk i jajeczko też folk.




Ta ma być w stylu C&S. Taką zrobiłam.
Taki jest mój minimalizm.
Jaszcze kolaż i banerek do zabawy.






Pięknie dziękuję Wszystkim za komentarze pod poprzednim postem.
Pozdrawiam wszystkich Tereska.

13 komentarzy:

  1. Teresko, cudowne karteczki! pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne karteczki, Teresko!
    Urocza jest ta z serduszkiem :-)
    I ja mam problem z tym minimalizmem, bo prosto wcale nie znaczy łatwo...
    Pozdrawiam serdecznie 😘

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkie wyszły ślicznie Tereniu choć rzeczywiście ta z serduszkiem jest wyjątkowo urokliwa. Przesyłam cieplutkie pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
  4. Tereniu pięknie sobie poradziłaś z wrześniowymi kartkami. Wszystkie są rewelacyjne. Chyba jednak serduszko spodobało mi się najbardziej.
    Pozdrawiam i dziękuję za udział w zabawie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Prześliczne karteczki. Nie mogę się zdecydowac, która fajniejsza, ta z aniołem czy ta z serduszkiem.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne kartki, wszystkie fajne, podobają mi się. Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Minimalizm często musi przełamać te nasze nagromadzone mysli i zasoby....kartki urocze:))

    OdpowiedzUsuń
  8. Teresko, piękne wrześniowe kartki zrobiłaś.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Każda karteczka jest wyjątkowa!!! Pozdrawiam cieplutko ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystkie karteczki są pełne uroku:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja się karteczek nie tykam, nie potrafię. Więc u innych podziwiam. Każda inna i wszystkie śliczne:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wydawało mi się, że zostawiłam komentarz ... no tak, nie nacisnęłam na ,,opublikuj,,.
    Świetnie sobie Tereniu poradziłaś z wytycznymi. Czarno-białe kartki też mają swój urok, nawet na BN (chętnie przygarnęłabym taką bo mi się podoba) :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładne karteczki zrobiłaś :)

    OdpowiedzUsuń