sobota, 12 sierpnia 2017

Naszyjnik i bransoletka.

   Witam serdecznie Wszystkich.
U nas wreszcie się trochę dziś ochłodziło. Takie upały to nie dla mnie 37 stopni to za dużo.
Jeszcze na balkonie zadomowiły się osy. Walczyłam z nimi dwa tygodnie i tak pan strażak z nimi musiał zrobić porządek ( na razie nie wracają ).
Dawno nic nie robiłam frywolitkowego to na koniec lata naszyjnik i bransoletka.


                                                                        

  Kiedyś dostałam koraliki w kształcie łezki i je wykorzystałam. Taki prosty naszyjnik.
  Nici Aida 15 kolor ecri.


                                                                        


                                                                         


                                                                                    


    Na dziś to wszystko. Dziękuję za wszystkie komentarze pod poprzednim postem.
Pozdrawiam i miłego weekendu życzę Wszystkim. Tereska

10 komentarzy:

  1. Dla mnie ten naszyjnik wcale nie jest prosty ! Jest cudny :)
    A ja lubię ciepełko i wcale mi nie przeszkadzają ta afrykańskie upały :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam frywolitkowe cacuszka,mają w sobie elegancję już na starcie😊
    Piękny komplecik😘
    Też jestem szczęśliwa że upały się już uspokoiły,to nie dla mnie😊
    Serdeczności zostawiam 😊 😚🌷

    OdpowiedzUsuń
  3. Elegancki w swojej prostocie, piękny. A może by tak powrócić do wspólnego frywolitkowania, tak mnie naszło? Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny i pracochłonny komplecik.

    OdpowiedzUsuń
  5. Aż nabrałam ochoty na frywolitkę na igle ... fajny ten Twój komplet, niby prosty a taki bogaty i elegancki.
    Na mnie raczej upały nie działały negatywnie ale ... ale tym razem to już była przesada :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Prosty ale bardzo elegancki:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Tereniu piękny komplecik- delikatny a jednak z charakterem:)
    Frywolitka chyba nigdy mnie nie przestanie zachwycać:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przesliczny komplecik frywolitkowy.Obiecuję sobie ,ze kiedyś spróbuję coś zrobić.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  9. I'm going to try to do something someday. I cordially greet you.
    ก็อตซิลล่า 2015

    OdpowiedzUsuń