piątek, 18 sierpnia 2017

Kartki u Ani - sierpień.

    Witam serdecznie Wszystkich.
Mamy połowę sierpnia to czas na karteczki u Ani. W tym miesiącu projektantką jest Ania Kurtasz.
Wytyczne do karteczek.
 Wielkanoc - zajączek
 Boże narodzenie - szopka
 Okolicznościowa - słoneczko

                                                                       

                               B.N. szopka jest a grafika z internetu.


                                                                             

               Na Wielkanoc zrobiłam dwie. Ta ma elementy z wykrojników. Zajączki to mama z dziećmi.
                                A następna to haft krzyżykowy.


                                                                          

         Okolicznościowa ze słoneczkiem. Nie są to pozdrowienia z wakacji ale może być na        wszystkie  okazje.  


                                                                     
  

                                               Banerek do zabawy i kolaż.


                                                                                    

                                                                                


                                                                   


U nas jest bardzo duży upał ani pisać się nie chce.
Bardzo dziękuję Wszystkim za komentarze pod poprzednim postem.
Pozdrawiam i życzę miłego weekendu. Tereska

                               

12 komentarzy:

  1. Fajne i z pomysłem zrobione kartki :)
    Ta z zajączkami moja faworyta :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne kartki przygotowalaś, a najbardziej podoba mi się ta z haftem, jest cudna. Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Teresko cieszę się, że mimo tropikalnych upałów udało Ci się zrobić takie piękne kartki. Podobają mi się wszystkie, oczywiście na pierwszym miejscu wyszywany zajączek, ale piękna jest też grafika z szopką. Słoneczko pięknie świeci a wykrojnikowe zajączki też są urocze. Jednym słowem szósteczka się należy.
    Pozdrawiam i dziękują za udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne karteczki powstały i jakie różne pomysły.Bardzo mi się podobają.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przygotowałaś piękne karteczki:) Mnie się najbardziej podoba hafcik;

    OdpowiedzUsuń
  6. Tereniu śliczne karteczki przygotowałaś:)
    ja niezmiennie podziwiam te z haftem:)
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  7. Super karteczki,takie pomysłowe:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Tereniu..wszystkie karteczki są śliczne,ale mnie wpadła w oko ta z hafcikiem 😃
    Serdeczności przesyłam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne karteczki powstały i jakie różne pomysły.Bardzo mi się podobają.
    โกลเด้นสล็อต
    สูตรบาคาร่า
    gclub

    OdpowiedzUsuń
  10. • กำจัดขน
    • กระตุ้นการผลิตคอลลาเจนชูกระชับผิวหน้า (Tightening) เลือนหายไปริ้วรอยช่วยทำให้ผิวเรียบเนียน
    • รอยหลุมสิวตื้นขึ้นและก็รูขุมขนกระชับขึ้นผิวหน้าละเอียดและก็เรียบเนียน
    • รักษาสิวอักเสบรอยแดงจากสิวหรือเส้นเลือดฝอยที่ไม่ปกติ
    • ลดความหมองคล้ำผิวกระจ่างขาวสวยใสมองดูอ่อนกว่าวัย
    • กำจัดเส้นโลหิตขอดและก็เส้นเลือดฝอย
    • รักษาเส้นโลหิตขอดเล็กๆได้โดยไม่ต้องเสียเวล่ำเวลาผ่าตัด ไม่ต้องนอนพัก แต่ว่าบางทีอาจจำต้องทำต่อเนื่องกันบ่อยครั้งก็เลยจะได้ผลลัพธ์ที่ดี

    เลเซอร์ขนขา
    เลเซอร์รักแร้
    เลเซอร์บิกินี
    เลเซอร์ กำจัดขนหน้า
    เลเซอร์ กำจัดขน รักแร้

    OdpowiedzUsuń