piątek, 23 czerwca 2017

Wszystkiego po trochu.

      Witam serdecznie Wszystkich.
Zrobiłam kamizelkę szydełkiem ale wymaga przeróbki. To ją odłożyłam na potem niech nabierze ,,mocy urzędowej ". Nie bardzo znoszę upały i nie ma chęci na większe prace. A nic nie robić to nie w moim stylu. Wzięłam się za robienie kwiatków, mam sporo dziurkaczy a kwiatki się przydadzą.

                                                                              

                                              Zdjęcia robione telefonem.


                                                                           

       Przez Danusię zostałam obdarowana kapelusiko - igielniki. Są przepiękne kto chce więcej zobaczyć zapraszam do niej. Na żadnym blogu nie widziałam takich.

                                                                                


                                                                                       

                                      Bardzo mi się podobają.

                                                                           


                            Uszyłam takie łapki do garnków w letnie kolory.


                                                                     


        Trochę chodzę z kijkami. To są lilie wodne żółte i różowe.


                                                                                

        To wszystko na dziś. Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze pod poprzednim postem.
  Do następnego wpisu pozdrawiam Tereska.   

8 komentarzy:

  1. Śliczne kwiatki zawsze się przydają,pozostałe prace śliczne.

    OdpowiedzUsuń
  2. Też mi się kwiatuszki podobają :) są urocze. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne są te igielniki:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne kwiatuszki.Świetna kolorystyka. Wyjątkowe igielniki i piękne łapki. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne są te łapki. Śliczne kwiatuszki, do wyboru do koloru. Uwielbiam lilie wodne, są cudowne!
    Miłego tygodnia całego :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Urocze kwiatuszki!!!Wspaniałe igielniki i łapki!!! Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  7. Trzymanie włóczki w rękach w upały nie sprawia przyjemności,prawie każdy ucieka się do innych prac. Masz ogrom cierpliwości,żeby tyle ślicznych, kwiatuszków zrobić. Łapki do garnków,bardzo przydatny drobiazg, też pracochłonne były.Pozdrowionka.

    OdpowiedzUsuń
  8. Te upały strasznie męczą i trudno się zmobilizować do czegokolwiek. Kwiatuszki są śliczne, będzie z czego wybierać! Miłych spacerów Tereniu!

    OdpowiedzUsuń