czwartek, 16 lutego 2017

Serduszka akrylowe.

      Witam Wszystkich serdecznie.
Już po ,,Walentynkach" i mogę pokazać jakie zrobiłam serduszka dla najbliższych.
Serduszka akrylowe i ozdobione koronką gipiurową i pół perełkami. Fajnie się ozdabia.
Na początku chciałam ozdobić frywolitką ale to zajmuję dużo czasu.


                                                                   


                                                        
                                                                         


                                                                                   


                                                                            


                                                                          

                               Zrobiłam tylko trzy dla wnucząt.

                                        
                                                                              
     

                                                         Serduszka zgłaszam do zabawy  u Reni.
                                                                 
                                                                    

                                                                     
       Witam w mych progach Małgorzatę B. bardzo mi miło.
Bardzo dziękuję Wszystkim za miłe komentarze pod poprzednim postem i cieszę się, że kartki Wam się   spodobały. Pozdrawiam  Tereska.

18 komentarzy:

  1. Śliczne są Twoje serduszka Teresko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tereniu jestem zachwycona Twoimi serduszkami,są śliczne :) a u mnie leży parę sztuk i nie wiem co z nimi zrobić,może spróbuje i skorzystam z Twego pomysłu,jeśli mogę ;)
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ależ oczywiście korzystaj ile chcesz. Szczerze mówiąc to nie jest mój pomysł tylko podpatrzyłam gdzie indziej.Miłego ozdabiania.
      Dziękuję za miły komentarz i pozdrawiam.

      Usuń
    2. Dziękuję Tereniu :)

      Usuń
  3. Tereniu serduszka zachwycają:)
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie prezentują się Twoje serduszka!
    Bardzo podoba mi się ozdabianie gipiurą i czekam na wolny czas, aby spróbować swoich sił...

    OdpowiedzUsuń
  5. Teresko świetne są te serduszka , ozdabiałam podobnie bombki i technika mi sie bardzo spodobała. Robi sie szybko a efekt jest śliczny.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne serduszka i jak fajnie ozdobione :)
    Można przy takim ozdabianiu popuścić wodze fantazji :):)

    OdpowiedzUsuń
  7. O proszę, jakie cudne serducha, robię takie bombeczki i jajca, a na serduszka nie wpadłam, a tu takie śliczności,wielkie brawa, jestem zachwycona:)
    Uściski :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękne i delikatne,gdybyś potrzebowała gipiurę napisz.

    OdpowiedzUsuń
  9. Prześliczne serduszka zauroczyly mnie.Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Prześliczne serduszka zauroczyly mnie.Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ależ ładne serduszka - Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudowne serduszka!!! Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  13. Serduszka wyszły prześlicznie i bardzo koronkowo.
    Pozdrawiam serdecznie :*
    Marille
    Zapraszam też do siebie - http://marilles-crochet.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczne serduszka zrobiłaś,uśmiecham się do nich,są bardzo delikatne.
    Dziękuję za miłe przyjęcie i ściskam mocno :)

    OdpowiedzUsuń