piątek, 18 czerwca 2021

Koronkowa pandemia - 6.

     Witam.

Koronkowa pandemia to już szóste wyzwanie, które prowadzi Ania z Olą i  Justynką a szczegóły można poczytać u Ani. Robimy ozdoby świąteczne na B.N. szydełkiem lub frywolitkowe. Tym razem robiłam szydełkiem ( szybciej się robi a frywolitka wymaga więcej czasu). Przed wyjazdem chciałam jeszcze zaliczyć tą zabawę.

                                                        


         Bombki akrylowe nr.6. Po prawej dwie części połączone łańcuszkiem i nie widać

            łączącej nitki moim zdaniem daje lepszy efekt.

                                                                   

                                  Nie wiem czyje są wzory, są z Pintresa.

                                                                      


                                          Dzwonek wzór od Aureli.

                                                               


                                        Wszystko razem i banerek do zabawy.

                                                                  


      Dziękuję Wszystkim za komentarze pod poprzednim postem. Życzę  wszystkim udanych urlopów i miłego wypoczynku. Pogoda dopisuje. Pozdrawiam

12 komentarzy:

  1. Bombki i dzwonek śliczne.Milego urlopu.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Obie bombeczki są śliczne, dzwoneczek również.
    Miłego wypoczynku Tereniu:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Teresko cieszę się niezmiernie z tych Twoich ozdób. Bardzo mi się podobają obie bombki są rewelacyjne. Szkoda że nie masz do nich wzorów. Zwłaszcza ta z łańcuszkiem wpadła mi w oko !!
    Pozdrawiam, życzę udanego urlopu i dziękuję za udział w zabawie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne szydełkowe ozdoby na choinkę. Podziwiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Jag gifte mig med min fru inte mindre än 5 år, hon fick en pojke åt mig efter några månader. Vi bodde lyckligt tillsammans som en familj, men hon hade aldrig gillat mitt jobbs natur,
    hon klagar alltid på att jag inte tillbringar mycket tid med henne och hon vill att jag ska sluta jobbet.
    Jag sa till henne att jag snart kommer att gå i pension, jag ber henne att klara mig just nu och hon instämde med mig.
    Så en dag gav jag ett uppdrag att åka till Pakistan för 4 månaders jobb, jag berättade för henne om det hon accepterade på ett villkor att jag måste komma hem för att besöka 3 dagar efter tre veckor. Detta var vårt avtal innan jag åkte till mitt uppdrag, så efter två veckor ringde min son till mig på telefon och han ledsen pappa snälla skynda tillbaka hem, mamma ser en annan man, kommer hem varje kväll för att tillbringa tiden, jag tror mamma fuskar på dig. Jag var så orolig och jag rusade hem igen just den dagen för att hitta min fru
    med en annan man som har en kärleksaffär med en annan man. Jag var så arg och ledsen i chock i två dagar vilket ledde mig till sjukdom. Hon kom till mig och sa att hon ville skilja sig från mig, jag trodde aldrig att min underbara fru skulle sluta med mig så plötsligt. Hon visste att det var min son som berättade om det. När hon tog min son till skolan nästa dag ringde hon till min son Bastard i hans vänner och alla hans vänner kallade honom Bastard från den dagen och min son grät alltid hem och sa till mig att han vill sluta skolan igen, och han sa att han inte vill träffa sin mamma längre
    Jag måste tigga honom så att han kan fortsätta med sina studier. Jag hör av honom via e-post då och då, de senaste tre åren har jag nu inte riktat blicken mot honom på grund av mitt jobb. Jag älskade fortfarande min fru och jag vill att hon ska älska och ta hand om vår son, jag vill inte att min son ska skiljas från sin mor. så jag kontaktade Dr.Oduduwa Love spell Caster för att hjälpa mig med en magisk kärleksformulering för att få min fru att återvända till sina normala sinnen och att älska mig och vår son som en lycklig familj, idag lever vi alla tillsammans i kärlek mer än någonsin tidigare. Jag rekommenderar den här stora mannen Oduduwa att lösa alla dina relationsproblem inom två dagar, din familj kommer att återförenas lycklig igen. kontakta Oduduwa för hjälp via sin e-post:
    dr.oduduwaspellcaster@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękne ozdoby :) będą cudną dekoracją choinki :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Prześliczne:)Takie delikatne:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne ozdoby Teresko stworzyłaś :0
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękne pandemiczne koronkowe ozdoby!
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  10. Widać, że koronkowa pandemia przyniosła kolejne piękne efekty:)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. I love lace products. They look great. Thank you for sharing
    cheap hd lace wigs

    OdpowiedzUsuń
  12. Działać! Mój mój mnie zablokował…

    Działać! Mój ex zablokował mnie na każdej platformie. Zajęło to trochę czasu, około dwóch miesięcy, ale ODBLOKOWAŁ MNIE ZBL KILKA GODZIN TEMU! Nie podawaj się! DO DZIAŁA! Skontaktuj się z Dr.osunbor, aby uzyskać pomoc teraz.. jesteśmy z powrotem razem. Miej wiary w ten proces..Tutaj jego kontakt..WhatsApp mu:

    Napisz do niego na: +393663677754 dr.osubbor23@gmail.com

    https://drosunbor.wixsite.com/solutiontemple

    OdpowiedzUsuń