niedziela, 7 marca 2021

Haft krzyżykowy.

 Witam wszystkich.

Zamówiłam wzór graficzny ,,Letnia pani" no i zaczęłam haftować. Do robienie tych krzyżyków to trzeba mieć dużo cierpliwości i czasu. Początki już są, to ostatni wzór z serii czterech pór roku.  Haftuję tylko przy świetle dziennym. Do  wakacji skończę a wieczorami robię serwetkę z Renulek ,,Wiosna 21". Jestem na bieżąco.

                                                               


                                  Jest 30 kolorów, haftuję od dołu same szarości.

                                                                       

                                             Nie ma tego dużo ale początek jest.

                                                               


                                To mój grudnik już trzeci raz kwitnie w tym sezonie.

   Pięknie dziękuję Wszystkim za komentarze pod poprzednim postem. Życzę   miłego                 tygodnia i dużo zdrówka.



5 komentarzy:

  1. To już czwarty obrazek ? Szybko idzie a serwetka u Renulka cudowna , widziałam na innych blogach.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Super Tereniu, będziesz miała cały komplet ślicznych obrazów.
    Grudnik uroczy, chyba dobrze mu u Ciebie skoro tak często kwitnie.
    Przesyłam cieplutkie pozdrowienia:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Będzie przepiękny haft!! Trzymam kciuki:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Mój grudnik stoi na południowym oknie, bo tylko takie mam i po raz trzeci po słonecznym dniu, zgubił wszystkie pąki.
    Szarości nie zazdroszczę; nie dosyć, że jeszcze nic nie widać, to w gąszczu różnych odcieni można się pogubić.

    OdpowiedzUsuń
  5. Tak naprawdę to jestem zdziwiona , że krzyżykowym haftem można tak ładnie " malować".
    Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń