czwartek, 14 lutego 2019

Serduszka.

   Witam Wszystkich.
Dziś mamy ,,Walentynki " to muszą być serduszka. Renia na zadanie z frywolitki w lutym dała
temat serduszka. Uszyłam serduszka z lnu, wypchałam ociepliną i ozdobiłam koronką frywolitkową w kształcie serduszek. A jak wyszły zobaczcie sami.


                                                                                


                      Uszyłam trzy serduszka, po obu stronach jest frywolitka.



                                                                           

                                    To druga strona. Wzory serduszek z internetu.


                                                                          


                                      Przeszycia ozdobiłam taśmą z pasmanterii.


  

                                                                   


                                                                Banerek do zabawy.
     Dziękuję Wszystkim za komentarze pod poprzednim postem. Pozdrawiam Tereska.
 

15 komentarzy:

  1. Śliczne serduszka Tereniu, frywolitka cudnie je ozdabia.
    Cieplutko pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne te frywolitkowe wzory ! Serduszka z nimi wyglądają rewelacyjnie :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne, urocze serduszka i cudna frywolitka :-) Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Tereniu bardzo ładne serduszka,super wyglądają :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Tereniu serduszka w serduszka frywolitkowe wyglądają przepięknie:)
    Tak myślę, że fajnie by je tak lawendą wypełnić;)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  6. Fantastyczne są te serduszka i te frywolitkowe na nich wyglądają jeszcze piękniej:-)
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wyszły pięknie !!!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękne serduszka-zawieszki, Teresko!
    Też mam w planie wysupłać serduszko, ale nie wiem, czy w lutym mi się uda...
    Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Frywolitka rządzi :) Śliczne są Twoje serduszka :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowne cudowności! I ta przeurocza frywolitka!

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne serduszka :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń