środa, 13 grudnia 2017

Kartki u Ani - grudzień.

    Witam Wszystkich.
To już ostatni miesiąc z dwóch lat kartkowania z Anią . Jak to szybko przeleciało.
Serdecznie dziękuję Ani, że taką zabawę zorganizowała za świetne podsumowania.
W tym miesiącu inspirowała nas Natalka.
Zrobiłam 3 karteczki na B.N. i jedną na Wielkanoc.


                                                                     

Na Wielkanoc miały być kurczaki w koszycku.



Tu jest choinka i prezenty w saniach.



Piernikowy dzwoneczek ze starej kartki.




Zima za okienkiem.




Zrobiłam jeszcze świąteczny czekoladownik.

Jeszcze banerek do zabawy i kolaż.







Serdecznie dziękuję za wszystkie komentarze pod poprzednim postem.
Pozdrawiam Tereska.



17 komentarzy:

  1. Piękne karteczki, Teresko!
    Śliczne grafiki i fajnie wkomponowałaś tekturę falistą.
    A taki czekoladownik to wspaniały prezent świąteczny.
    Serdeczności przesyłam 😘

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne karteczki!!! Uroczy czekoladownik!!! Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne kartki, super skomponowane. Wszystkie cudne, ale jakoś dzisiaj choinka w saniach jest moim numerem jeden - urocza grafika. Świetną zabawę nam Ania zafundowała i nawet ja się wciągnęłam. Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Prześliczne kartki.Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajne kartki powstały . Podoba mi się pomysł z prawie identycznym układem kartek. Zawsze mam z tym problem a jak wg jednego szablonu robi się dużo szybciej.
    Cudne są wszystkie grafiki.
    Dziękuję za udział w całorocznym wspólnym kartkowaniu .
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne wszystkie karteczki...

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne grafiki wykorzystałaś:) i wyszły śliczne karteczki:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne ... wszystkie piękne!

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładne kartki :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystkie są śliczne Tereniu, szczególnie urokliwie wyszła zima w okienku.
    Przesyłam cieplutkie pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
  11. Jakie śliczne kartki zrobiłaś, Teresko.
    Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Sliczne, dzwonkowa mnie zauroczyła :)

    OdpowiedzUsuń