czwartek, 20 kwietnia 2017

Karteczki u Ani - kwiecień.

    Witam wszystkich.
Karteczki u Ani a projektantką jest ,,Czarna Dama ". W kwietniu na B.N. ma być stajenka
Wielkanoc karteczka w kształcie jaja i okolicznościowa z misiem. Dodatkowej komunijnej nie
robiłam, nie ma takiej potrzeby.

                                                                       
 
                                                                    

        Wielkanocna duże jajo i trzy mniejsze.

                                                                         
                                                                                 

                                                                         

   Okolicznościowa mam wnuczki to się przyda.


                                                                           

                                                                      




       B.N. grafikę znalazłam w internecie.


                                                                            


                                                             Banerek i kolaż.


                                                                             


        Pięknie dziękuję za wszystkie komentarze pod poprzednim postem.
           Pozdrawiam Tereska.

13 komentarzy:

  1. Piękne kartki, świetnie skomponowane, a ta z jajkami na jajku podoba mi się wyjątkowo. Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tereniu świetne kartki zrobiłaś. Bardzo podoba mi się to jajo , jest rewelacyjne. Grafika z misiem urocza . Cieszy mnie że mimo Świąt i ograniczonego czasu udało Ci się zrobić kartki.
    Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniałe inspiracje Tereniu! Wszystkie karteczki są urocze choć najbardziej podoba mi się jajo - śliczne!
    Przesyłam uściski.

    OdpowiedzUsuń
  4. Super są te karteczki:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne kartki, Teresko!
    Bardzo podoba mi się ta w kształcie jaja :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne grafiki wybrałaś:) bardzo podobają mi się Twoje karteczki

    OdpowiedzUsuń
  7. Super!Walczysz(bawisz się) dalej ... ja spasowałam :)
    Karteczka z misiem naj, naj ...

    OdpowiedzUsuń
  8. Tereniu piękne karteczki a misio jest przesłodki:)
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  9. Teresko karteczki poczyniłaś piękne,z przyjemnością je oglądam:)
    Serdeczności zostawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ładne karteczki.Nie myślałam, że z miś jest tak wdzięcznym tematem.

    OdpowiedzUsuń