sobota, 29 kwietnia 2017

Haft krzyżykowy.

       Witam.
U nas wreszcie przestało padać i zaświeciło słoneczko. Może wreszcie będzie prawdziwa ,, Wiosna".
Wyszyłam haftem krzyżykowym dwa obrazki jeszcze nie wiem do czego ich użyję.
Czarna mulina na białej kanwie. Fajnie się wyszywało nie trzeba było zmieniać muliny na inny kolor.


                                                                             

                                                                                

       Tytuł obrazków ,, Graj piękny cyganie " z moich starych zbiorów.


                                                                                  

                     Dostałam taki duży bukiet tulipanów.

  Dziękuję bardzo za wszystkie komentarze pod poprzednim postem. Pozdrawiam Tereska.

15 komentarzy:

  1. Proste, ale jakże urocze hafciki. Podobają mi się. Miło taki bukiet dostać :)

    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie ten pierwszy obrazek szczególnie zachwycił,taki Janko - muzykant.Pozdrowionka.

    OdpowiedzUsuń
  3. Urocze hafty ... chłopak z pieskami super!
    Piękne tulipany.
    Ciepłego, słonecznego weekendu życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowne hafciki.Terenie u mnie wczoraj padał śnieg kilka godz a potem deszcz.Dzisiaj popołudniu deszcz też padał. Pozdrawiam gorąco.

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne hafciki!
    Ciekawa jestem, jak je oprawisz...

    OdpowiedzUsuń
  6. Super hafcik i piękny bukiet,pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Tereniu hafciki superowskie,bardzo mi się podobają .
    Pozdrawiam ciepluśko i życzę udanej majówki

    OdpowiedzUsuń
  8. Witaj Tereniu.Podobnie jak Iwonce pierwszy obrazek skojarzył mi się z Jankiem muzykantem. Podobają mi się oba. To ,że są w czarnym kolorze powoduje ,że są tajemnicze:))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne, proste, ale bardzo eleganckie. Śliczne są. Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Tereniu śliczne. Pozdrawiam i buziak posyłam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne! Ta prostota zachwyca...

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo pomysłowe hafciki. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  13. To bardzo oryginalny pomysł na haft Tereniu. Wystarczy oprawić je w ładne ramki i powiesić - są śliczne i nieco tajemnicze.
    Miłego weekendu kochana!

    OdpowiedzUsuń
  14. Hafty są piękne Teresko, w prostych rameczkach będą cudnie wyglądały,mam nadzieję że się pochwalisz jak oprawisz:)
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń