środa, 22 marca 2017

Czekoladowniki.

    Serdecznie wszystkich witam.
Na innych blogach oglądałam czekoladowniki. Bardzo ładne opakowanie na czekoladę i chciałam sama spróbować jak mi to wyjdzie. Pierwszy był jako prototyp i na nim się wzorowałam. Tak mi się spodobało ich robienie, że zrobiłam aż sześć. Na pewno jak będzie okazja to będą następne.


                                                                         



                                                                               
 
                                    Ten z tekturką dla mężczyzny, oni też lubią czekoladki.


                                                                                        


         


             Zdjęcia nie bardzo dość, że zdjęcia nie najlepiej robię to i ta pogoda.

                                                                                      

                  W środku jest karteczka na życzenia i można włożyć jakiś banknot.


                                                                                   


         We wszystkich są karteczki na życzenia. Będę je używać jako kartki okolicznościowe.

                Dziękuję bardzo wszystkim za komentarze pod poprzednim postem.
               Pozdrawiam Tereska i do następnego wpisu.
 

15 komentarzy:

  1. Tereniu śliczne czekoladowniki :) to prawda że robienie ich wciąga i bardzo fajnie się je robi,na prezenty będą jak znalazł.
    Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne czekoladowniki, śliczne i cudnie przyozdobione. Piękne. Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tereniu zrobiłaś piękne czekoladowniki,podziwiałam już na innych blogach
    i pewnie też będę chciała coś podobnego wymyślić,może nie aż tak artystycznie,ale z pewnością spróbuję.
    Dobrze mieć przygotowane takie opakowania na czekoladki,okazja sama się znajdzie by je wręczyć,a i bez okazji cudownie jest dostać takie cacuszko.
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  4. cudne pudełeczka:)
    do tej pory tylko podziwiam, choć przyznam że i mnie kuszą
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Tak pięknie opakowana czekolada będzie niezapomniana,pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Tereniu podziwiam Twoje wszelkie robótki....pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Takie opakowanie czekolady podnosi jej walory smakowe ;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale super Ci wyszły, przyznaję , że jeszcze nie próbowałam a widać to doskonały pomysł na drobny słodki upominek Piękne te dekoracje z przodu a i środek bardzo pomysłowy z kartka na zyczenia.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Tereniu czekoladowniki pierwsza klasa i to nie jeden a kilka.
    Superowe są ,będą pięknymi upominkami .
    Pozdrawiam ciepluśko

    OdpowiedzUsuń
  10. Kochana przepiękne czekoladowniki!!! Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładne są te czekoladowniki:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Zauroczyly mnie czekoladowniki.Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Pomysłowe ! Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń