środa, 7 grudnia 2016

Karteczki u Ani - grudzień.


                  Witam serdecznie wszystkich.

Jak w tytule karteczki u Ani - grudzień to już koniec zabawy karteczkowej. Wytrwałam cały rok i byłam pilną uczennicą. Z różnymi efektami jedne były gorsze i inne lepsze. Ania zapowiedziała, że będzie następny roczek kartkowania bardzo się cieszę. Teraz jest fajnie tylko napisać życzenia i wysłać. Na grudzień trzeba było wybrać jeden miesiąc, wybrałam styczeń.


                                                                 

                         Banerek na grudzień i styczeń.
                                                                            

                                                                          


                                                                         
     
       


        Na święta B.N. choinka, tym razem haft krzyżykowy.
                 


                                                                        

                                                                        
 Okolicznościowa różyczki.



Wielkanoc jajeczko.
Teraz wszystkie karteczki razem, które zrobiłam na B.N. a jest ich 15 jak nie starczy to dorobię.






                                                          Obowiązkowy kolaż.


                                                                             


 Dziękuję Aniu za wspólne karteczkowanie , za inspirację i mobilizację.
                                                                           


Tak kwitnie mój grudnik.
Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze pod poprzednim postem.
Pozdrawiam Tereska.


16 komentarzy:

  1. Ja pierdziu jaki zarąbiaszczy wykrojnik na ostatniwj kartce- meeega :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne te karteczki i to wszystkie. Grudnik ma śliczny kolor. Mój czerwony już przekwita.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Tereniu cieszę się, że zabawa Ci się spodobała i mam nadzieje że i w II etapie Cie nie zabraknie. Karteczki świetne , choineczka haftowana wiadomo moja faworytka, ale bardzo mi się podoba również ta z jajem . Wykrojnik jest genialny. Fajnie sie ogląda taki stosik kartek :-)
    Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za udział w zabawie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Tereniu wielkanocna jest rewelacyjna!!
    bez dwóch zdań moja faworytka, choć pozostałe równie piękne:)
    pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zrobiłaś piękne kartki Teresko :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Tereniu śliczne te Twoje karteczki a i niezła kupka ich się nagromadziła.
    Pozdrawiam ciepluśko

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne karteczki, Teresko!
    Teraz już tylko wypisać i w świat...

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne są te karteczki:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne karteczki stworzyłaś! Pisanką jestem zachwycona!
    Zabawa przyniosła nam wiele frajdy, nie mówiąc już o karteczkowym dorobku. Cieszę się że będzie trwała.
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wyszły wspaniale Tereniu. Prześliczne jest to jajo - nie widziałam jeszcze takiego wykrojnika. Przesyłam serdeczności.

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowne kartki.Pierwsza mnie zauroczyla.Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Tereniu, cudne karteczki! pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo mi się podobają wszystkie kartki :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne karteczki :) Wielkanocna jest cudna!

    OdpowiedzUsuń
  15. Wszystkie karteczki piękne Teresko ...
    Skąd ja znam to śliczne, koronkowe jajko?

    Samych Dobrych Chwil w Nowym Roku Ci życzę

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne kartki ,wykrojnikowe motylki rewelacyjne :-))) Zdrowia i pięknych pomysłów w nadchodzącym roku życzę :-)))

    OdpowiedzUsuń