piątek, 8 października 2021

Przydasiowa nagroda.

 Witam wszystkich.

Dziś o przydasiowej nagrodzie, którą dostałam od Ewy za udział w jej zabawie  ,, Tniemy i gniemy papier". Na pewno nie którzy znają tą zabawę i jej pięknie malowane stempelki.  Teraz pokażę co dostałam. Będzie trochę zdjęć.

                                                                 

                              Tyle pięknych wróżek, jestem nimi zachwycona.

                                                                     

                                 Następne wróżki czyż nie są piękne.

                                                                     

                                                   Zakładki do książek .

                                                               

Piękną kartkę z życzeniami. Nie zauważyłam, że kartka jest odwrócona. 

                                                                   

Odciski z masy samoutwardzalnej. Takich rzeczy jeszcze nie robiłam, też jestem nimi zachwycona. Nie wiem czy dobrze je nazwałam. Na pewno się przydadzą.

                                                             

                      Na dodatek papiery do tworzenia kartek i pół perełki.

                    Ewo pięknie dziękuję, że tak hojnie mnie obdarowałaś.

Dziękuję za wszystkie komentarze pod poprzednim postem. Miłego tygodnia życzę.






9 komentarzy:

  1. Cieszę się, że wszystko się spodobało😁 z pewnością te przydasie pięknie wykorzystasz, pozdrawiam 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny prezent dostałaś Tereniu. Serdecznie Ci gratuluję i cieplutko pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje, prezent na bogato.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję prezentu! Tyle wspaniałości, na pewno mnóstwo pięknych prac powstanie ..... no to Teresko do roboty, do tworzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ależ prezenty !!! Super !!! Na pewno wszystko wykorzystasz. Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje, cudowny prezent dostałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  7. gratuluję wygranej - wspaniałe są te wróżki, ale będziesz tworzyć :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń