sobota, 8 maja 2021

Majowe karteczki.

 Witam już w maju.

Czas szybko leci i mamy maj. A w maju robimy karteczki w.g. mapek a dodatkowe wytyczne to kolor niebieski i paski szczegóły tu.  Zrobiłam po jednej kartce z każdej mapki.

                                                                    


                                                           Banerek do zabawy.

                                                                       


                               Kartka wg. pierwszej mapki: kolor niebieski i paski są.

                                                                  


                           Tu też kolor niebieski i paski są. Jeszcze kolaż .

                                                                          


        Dziękuję za Ani za kolejny miesiąc zabawy. Dziękuję też Wszystkim tu zaglądającym.  Życzę miłego wypoczynku i zdrówka.


8 komentarzy:

  1. Tereniu to ja dziękuję za udział w zabawie i cudne kartki. Bardzo mnie cieszy że nadal bawisz się u mnie i że udaje Ci się zawrzeć wszystkie wytyczne w swoich kartkach. Bardzo mi się podobają te Twoje bukieciki.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne karteczki! Dziękuję, że skorzystałaś również z mojej mapki:)
    Miłego dnia:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale super karteczki:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne wiosenne kartki.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne karteczki Tereniu :)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne kartki, takie wiosenne. Podziwiam i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne kartki, super połączenia kolorków

    OdpowiedzUsuń
  8. świetne kartki Tereniu:)
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń