piątek, 15 stycznia 2021

Kartki wg. mapek.

   Witam Wszystkich.

Mamy dalszy ciąg zabawy kartkowej z Anią  tylko tym razem robimy wg. mapek. Są dwie mapki do wyboru lub można zrobić obie. Dodatkowe  wytyczne to: kropki i kolor czarny. Zrobiłam dwie kartki wg. obu mapek. Trzymałam się ściśle  wytycznych i nie dodawałam żadnych ozdób, nie wiem czy mogą być.

                                                                   


      Obie są na święta B.N. Do przyszłych świąt zdążę zrobić odpowiednią ilość.

                                                                

                                   Wszystkie wytyczne zaliczone w obu kartkach.

                                                                          


                                                Kolaż i banerek do zabawy.

                                                                    


          Pięknie dziękuję Wszystkim za komentarze pod poprzednim postem.                            Pozdrawiam i trzymajcie się zdrowo. Mamy zimę.                            


14 komentarzy:

  1. Świetnie sobie poradziłaś. Karteczka z frywolnym Aniołkiem mnie zachwyciła. Brawo Ty. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniałe kartki, aniołek rewelacyjny na kartce.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna interpretacja mapek Tereniu, obie karteczki są pełne uroku.
    Pozdrawiam serdecznie i zimowo:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Można dodawać elementy, zazwyczaj można. Zachwycający frywolny aniołek 🤩

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja dodałam i Ania kartkę zaliczyła, wiec jest ok;) obie kartki wyszły świetnie:)
    pozdarwiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Super karteczki,ale Aniołek wymiata:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Teresko cudne są, a ten Aniołek frywolny na kartce wygląda równie pięknie jak te na mojej choince :-)
    Dziękuję bardzo za udział w zabawie i spełnienie wszystkich wytycznych.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne kartki, a ten Aniołek jest przepiękny. Muszę chyba spróbować takiego wysupłać. Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne są obie karteczki, a Aniołek faktycznie zachwyca:-)
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie. Wytyczne zachowane i kartki wyszły super

    OdpowiedzUsuń
  11. Teresko, piękna interpretacja mapek. Moją uwagę przyciągnął ten śliczny aniołek.
    Serdeczności.

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne kartki! Aniołek frywolitkowy świetny .....

    OdpowiedzUsuń
  13. Aniołek cudowny i karteczka Super :)

    OdpowiedzUsuń