niedziela, 8 listopada 2020

Zimowa pani.

  Witam wszystkich.

Od tygodnia haftuję ,, Zimową panią " to już trzeci obraz  z czterech pór roku.

Zamówiłam wzór graficzny i jest wydrukowany na 9 stronach. Nie bardzo to wygodne ciągłe

obracanie kartek i liczenie x. Pomału idzie do przodu, do świąt mam nadzieję zdążyć.

                                                                              


                                                    Tu jest podzielony na strony. 

                                                                             


                                                                           

      Mam wyhaftowane cztery strony a pozostało pięć. Dobrze, że nie trzeba tła haftować.

      Dziękuję za komentarze pod poprzednim postem. Dużo zdrówka życzę i pozdrawiam.

7 komentarzy:

  1. Tereniu powodzenia, ja się kiedyś zabrałam za wiosenną Panią.. hm dziś to mój UFOK poległam przy wiosennym wianku. Ale mam jednak nadzieję że jeszcze do niego wrócą. Trzymam kciuki za powodzenie kiedyś tez miała w planie wyszyć wszystkie cztery, ale czy to kiedyś nastąpi .. raczej nie :-)
    Powodzenia i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Podobają mi się takie serie z porami roku. Fajnie będzie wyglądał ten haft. Nieźle Ci idzie. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie będzie wyglądać cała seria:) Trzymam kciuki Tereniu i jestem pewna, że sobie poradzisz. Serdeczności!

    OdpowiedzUsuń
  4. Powodzenia Tereniu, piękny obraz będzie :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna, zimowa panienka. Cały zestaw będzie niesamowicie wyglądał, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. No to dużo pracy i cierpliwości przed tobą,powodzenia ,myślę że efekt będzie super.

    OdpowiedzUsuń
  7. Witaj Tereniu.
    Na pewno będzie śliczna , chętnie obejrzę jak będzie gotowa. Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń