sobota, 31 października 2020

Śnieżynki frywolitkowe.

     Witam wszystkich.

Jestem seniorką i teraz nie wychodzę często z domu. To szukam sobie zawsze jakiegoś zajęcia.

Wieczorami robię śnieżynki frywolitkowe już zrobiłam kilka, będą na prezenty i dla siebie.

 Kończę album i przeczytałam dużo książek, muszę zawsze coś robić, to wszystko bardzo

działa przytłaczająco.  Mam nadzieję, że szybko to wszystko minię. 

                                                                            


                                              Różne  darmowe wzory z internetu.

                                                                             


                                                                                  

                                                                                     

                                                 To mój biały grudnik.

                                                                                  


      Stoi w kuchni na parapecie zawsze i to miejsce mu odpowiada, różowy ma pąki.

      Życzę Wam dużo zdrówka i optymizmu. Pozdrawiam serdecznie.

7 komentarzy:

  1. Grudnika z takimi kwiatami jeszcze nie widziałam, ślicznie zakwitł!
    Wspaniała kolekcja śnieżynek Tereniu. Masz rację, trzeba czymś ręce zająć - coraz trudniej znieść tą izolację. Cieplutko pozdrawiam i życzę Ci spokojnej niedzieli:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękny grudnik, obficie zakwitł. Cudne śnieżynki Tereniu.:) Pozdrawiam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śnieżynki są cudowne, jakoś te grudniki wszędzie wcześniej kwitną.

    OdpowiedzUsuń
  4. Urocze frywolitkowe śnieżynki.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne śnieżynki i bardzo dobrze, że nimi zajmujesz głowę, bo rzeczywiście czasy teraz wymagające. Pięknie i pożytecznie, że tak powiem :-) Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śnieżynki przecudne zrobiłaś Teresko. Grudniki u mnie dopiero zaczynają kwitnąć, Twój jest piękny, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. uwielbiam frywolne śnieżynki, są takie delikatne i zwiewne. Piękne wybrałaś wzory. A grudnik faktycznie kwitnie pięknie , trochę się pośpieszył :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń