piątek, 16 października 2020

Kartki wielkanocne.

     Witam wszystkich.

Zapisałam się na zabawę ,, Wielkanoc  przez cały rok 20-21" szczegóły tu .

Można zrobić co się chce tylko związane z Wielkanocą. Zrobiłam kartki na pewną będą potrzebne.

I przyjdzie na nie czas. Pogoda i korona zmusza do siedzenie w domu a coś trzeba robić

żeby nie zwariować i tak nie mamy na to wpływu.

                                                                                



                                                                          

                         Zwykłe płaskie karteczki do wysłania w kopertach.

                                                               

                                                                            


                                             Banerek do zabawy.

           Dziękuję Wszystkim za komentarze pod poprzednim postem.

6 komentarzy:

  1. Śliczne karteczki Tereniu, a szczególnie spodobała mi się ta druga. Pozdrawiam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz rację Tereniu, czymś trzeba się zająć:) Fantastyczne karteczki zrobiłaś a te ażurowe pisanki są bardzo urokliwe.
    Miłego weekendu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Teresko dziękuję Bogu że mamy swoją pasję bo inaczej to jak nic wariatkowo a co najmniej depresja. Ja na swojej emeryturze ciągle nie mam czasu, bo ciągle coś robię. Nie mam kiedy się nudzić :-)
    Bardzo lubię takie właśnie karteczki na płasko, które da się wysłać. Świetne są !
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne karteczki przygotowałaś:)
    Przymusową izolację przeżyjemy, w końcu nie mamy innego wyjścia:)
    Trzymaj sie, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie kartki. Uroczy zajączek na pierwszej kartce.

    OdpowiedzUsuń
  6. Urocze karteczki, zabieram do galerii. Terenu mam prośbę, aby robić kolaż ze zdjęć jeśli prac jest więcej. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń