piątek, 7 sierpnia 2020

Sierpniowe kartki z Anią.

  Witam serdecznie.
Kartki z Anią - sierpień a wytyczne to   słoneczniki, kropeczki i kolor żółty.
Chyba każdy lubi słoneczniki, piękne kwiaty a nasiona też lubimy.
Zrobiłam dwie karteczki i słonecznikowe kwiatki robiłam sama. Z wykrojnika kwiatki
poukładane trzy warstwy. Trochę tuszu i takie są moje słoneczniki.

                                                                

                                                   Wszystkie wytyczne są na karteczkach.


                                                                                 

                                                                         


                                                Kolaż i banerek do zabawy.


                                                                         


       Pięknie dziękuję za komentarze pod poprzednim postem. Miłego weekendu życzę.

6 komentarzy:

  1. Urocze, słoneczne karteczki Tereniu, Twoje słoneczniki są śliczne.
    Cieplutko pozdrawiam i życzę Ci miłego weekendu:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna słonecznikowy karteczka, bardzo ciekawa zabawa.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też z Górnego Śląska. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Słoneczniki zawsze z latem mi się kojarzyły. Słoneczniki są piękne, na Twoich karteczkach też są piękne.

    OdpowiedzUsuń
  5. Teresko piękne te kartki takie radosne i słoneczne. Świetne te kompozycje kwiatowe. Mnie się bardzo podobają. Dziękuję za udział w zabawie . Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie skomponowane kartki i mnóstwo w nich słońca. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń