czwartek, 20 lutego 2020

Szycie dla dzieci.

     Witam serdecznie Wszystkich.
Ostatnio siedziałam przy maszynie do szycia. Przeczytałam u Reni na blogu o akcji dla dzieci
z onkologii i dołączyłam. Kto chce dołączyć lub tylko przeczytać to zapraszam do Reni.
Uszyłam poduszeczki tych nigdy za wiele takie kolorowe, żeby wywołały uśmiech na
twarzach dzieci. A wiecie jaką mamy służbę zdrowia. No to już pokazuję.

                                                                         

                     Pokazuję po dwie przód i tył.Zapinane na guziki, łatwiej przyszyć.


                                                                                 

                                         Dawałam różne kolory i wzory dla urozmaicenia.


                                                                    

                                                               przód i tył


                                                                      


                                                                        

                          Dla chłopców fanów motoryzacyjnych. Przód i tył.

                                                                               


                                                                    

                                       Bla małych księżniczek. Przód i tył.


                                                                      

                                                                                    

       Kocyk robiony szydełkiem 82/82 cm. Nie jest zbyt duży mam nadzieję, że też się przyda.
      Dołączyłam na FB do koordynatorki  całej akcji Agnieszki i podała mi adres. Po niedzieli
      wyślę. Trochę dużo zdjęć może w ten sposób kogoś zachęcę.
      Pięknie dziękuję Wszystkim za komentarze pod poprzednim postem. Pozdrawiam Tereska.

16 komentarzy:

  1. Piękne dziecięce wzory, z pewnością rozweselą dzieci i sprawią, że trochę łatwiej będzie przebywać w szpitalu:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. To piękny gest Tereniu, podusie są prześliczne.
    Cieplutko pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne kolorowe prace. Brawo Tereniu za piękny gest.

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudne poduszki
    Ja tez dołączyłam do akcji.U mnie narazie 2 czapki ale do maja jeszcze coś zrobię.

    OdpowiedzUsuń
  5. Tereska masz wielkie serduszko, a poduszki to świetny pomysł i cudne wykonanie. Dzieciaki na 100% się ucieszą.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudne, kolorowe podusie. Użyłaś bardzo fajnych materiałów. Motywy i kolorystyka z pewnością przypadną dzieciakom do gustu. Masz wielkie serducho!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale piękne poduszeczki uszyłaś, te kolory na pewno zachwycą małych pacjentów i pomogą przetrwać im trudne chwile. Jak najbardziej wspieram takie akcje (ja dziergam podkładki pod kubki dla kobiet na oddziałach onkologicznych). pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak się potrafi szyc to mozna wyczarować bajeczne poduszki! Twoje są bajeczne i zachwycą dzieci.

    OdpowiedzUsuń
  9. Bajkowe podusie, aż oczy się do nich śmieją. Powinny zrealizować swój cel. Pozdrowionka.

    OdpowiedzUsuń
  10. Teresko jesteś wielka - podusie rewelacyjne :) Nie jedna dama by taką chciała a i dla chłopców też jest :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Super sprawa z szyciem poduszek (szyciem, dzierganiem) dla małych pacjentów szpitala ... Twoje są takie radosne, kolorowe :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Moc pěkná práce,upřímně obdivuji.
    Eva z Čech

    OdpowiedzUsuń
  13. Tereniu piękne podusie przygotowałaś- wierzę że sprawią wiele radości w tak smutnym czasie- dziękuje i pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bajeczne i kolorowe podusie na pewno wywołają uśmiech dzieci, które te podusie otrzymają.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  15. Przepiękne prace wszystkie.

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne podusie przygotowałaś, Teresko!
    Na pewno wywołają uśmiech na twarzy :-)
    Pozdrawiam cieplutko 😃

    OdpowiedzUsuń