czwartek, 27 lutego 2020

Serwetka do koszyczka.

     Witam serdecznie Wszystkich.
Dziś krótko i na temat frywolitkowa serwetka do koszyczka. Robienie frywolitki zajmuje
dużo czasu to z wyprzedzeniem już mam. Ten wzór już robiłam, średnica 22 cm. Nici DMC 20.
Autor tego wzoru jest Jan Stawasz. Lubię jego wzory nie są trudne i świetnie się układają.

                                                                        


                                                                        

                                                     Bardzo mi się ten wzór podoba.
 Bardzo dziękuję Wszystkim za komentarze pod poprzednim postem. Serdecznie pozdrawiam
 Wszystkich tu zaglądających. Tereska.

12 komentarzy:

  1. Serwetka jest cudowna, bardzo mi sie podoba i wzbudzi zachwyt zagladajacych do koszyczka.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna jest ale chyba bardzo pracochłonna.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale śliczności Teresko. Ja bym ja dała na wierzch święconki, nie do środka koszyczka,żeby się nie poplamiła.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie, misternie wykonana serwetka - jest cudna.
    Uściski Tereniu:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękna serwetka. Bardzo mi się podoba zarówno wzór jak i wykonanie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Teresko prześliczna serwetka :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniale wykonałaś serwetkę. :)
    Pozazdroszczą Ci tak ozdobionego koszyczka.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  8. Tereniu przepiękna serweta, będzie sie cudownie prezentować:)
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow, cudna serweta. Widziałam ten wzór w książce, więc wiem jak jest pracochłonny. Podziwiam, podziwiam i jeszcze raz podziwiam :-) Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nádherná práce :-) Můj velikánský obdiv.
    Pozdrav Eva

    OdpowiedzUsuń
  11. Teresko, cudna serwetka!
    Bardzo mi się podoba :-)
    Pozdrawiam serdecznie 😃

    OdpowiedzUsuń