środa, 11 grudnia 2019

Grudniowe karteczki u Ani.

 Witam serdecznie Wszystkich.
To już ostatni miesiąc tej edycji  u Ani . Będzie ciąg dalszy zabawy karteczkowej, bardzo się cieszę.
I tak robię karteczki dla znajomych i rodziny. A tak jest jakiś doping i na czas mam zrobione
karteczki. Serdecznie dziękuję Ci Aniu za Twój poświęcony czas i doping. JESTEŚ WIELKA
Tradycyjnie trzy karteczki na święta B.N.

                                                                

                       Kolor: zieleń, biały, brązowy, złoty i dodatkowo to perełki, brokat.

                                                                            

                                        Kolory: czerwony, zielony, srebrny, biały i perełki.


                                                                             

                                    Kolory: czerwony, biały, brązowy, zielony i perełki.
                                     Jeszcze kolaż i banerek do zabawy.


                                                                                  


                                                                                






Bardzo dziękuję Wszystkim za miłe komentarze pod poprzednim postem. Pozdrawiam  Tereska.


   

11 komentarzy:

  1. Urocze. Mnie najbardziej przypadła do gustu ta ostatnia:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniałe, nastrojowe kartki Tereniu, bardzo mi się podobają :) Przesyłam cieplutkie pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne karteczki - Spokojnych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne kartki wykonałaś. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczne, szczególnie ta pierwsza mnie urzekła:)
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne wszystkie karteczki. Bardzo ładne są te dzwonki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne kartki wykonałaś, śliczne są. Zgadzam się z Tobą, że blogowe zabawy mobilizują i fajnie że są :-) Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Tereniu cieszę się, że się dobrze u mnie bawisz. Kartki jak zawsze cudowne, dzis moje dwie faworytki w formacie DL. Bardzo lubię te format, chyba równie mocno jak kwadratowy.
    Serdecznie dziekuje za 100% udział w zabawie.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  10. Super karteczki,dziękuję za tę wysłaną do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Prześliczne sa wszystkie karteczki. Podziwiam,pozdrawiam i życzę Wesołych Świąt i szczęśliwego Nowego Roku

    OdpowiedzUsuń