sobota, 3 sierpnia 2019

Zawieszki do okien.

 Serdecznie witam Wszystkich.
Ostatnio zatęskniłam za szydełkiem i zrobiłam zawieszki do okien. Wzory zawieszek
z gazetki ,,Diana - robótki" wzory są czytelne i umieszczone są zdjęcia gotowych zawieszek.
Zrobiłam trzy sztuki.


                                                                   

                         Średnica 22cm. a nici 20. Ten wzór bardzo mi się spodobał.
 


                                                                           

                                                         Tu średnica 18 cm. a nici 20.


                                                                         

                                   Ten sam wzór co pierwszy tylko nici 15.

    Obręcz obrobiłam szydełkiem bardzo ścisło , żeby nic nie było widać obręczy.


                                                                     


        Zrobiłam środek a podczas obrabiania obręczy chwytałam szydełkiem serwetkę.


                                                                    


        Wszystkim bardzo dziękuję za komentarze pod poprzednim postem.
         Pozdrawiam i miłego weekendu Tereska.

10 komentarzy:

  1. Bardzo ładne zawieszki Tereniu. Pozdrawiam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne zawieszki, zwłaszcza pierwszy wzór, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne ,troszkę przypominają łapacze :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie się prezentują Tereniu, są prześliczne!
    Przesyłam uściski :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super zawieszki, będą ładnie wyglądać w oknie.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  6. Trochę piórek, koralików, więcej wstążeczek czy koronki i ... i masz Teresko trzy wspaniałe łapacze snów :) Zawieszki śliczne, pierwszy wzór wygrywa :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Tereniu świetne są te serwetki rozpięte na obręczach , w oknie wyglądają na pewno rewelacyjnie. Fajne wzorki.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. To takie piękne łapacze snów:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne zawieszki,będą wspaniałą ozdobą :)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne serwetki! Cudna dekoracja! Wspaniały pomysł!
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń