piątek, 1 marca 2019

Kartki okolicznościowe.

  Witam Wszystkich.
Luty w mojej rodzinie są solenizanci. Jeden pan i dwie panie.Zrobiłam pierwszą męską
kartkę. Pooglądałam w internecie jak są robione trochę podpatrzyłam i dodałam coś od siebie.
Jak na pierwszy raz to jestem zadowolona. Dla pań to już mniejszy problem.


                                                                             


                                                                          


         Teraz patrząc na nią to trochę inaczej bym ją zrobiła. Już jej nie mam i musi tak być.


                                                                             

              Na żywo to lepiej wyglądają. Marny ze mnie fotograf.
 Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze pod poprzednim postem. Pozdrawiam Tereska.

8 komentarzy:

  1. Ślicznie wyszło Tereniu a ta męska jest bardzo kreatywna.
    Miłego weekendu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. super karteczki pierwsza podoba mi sie najbardziej

    OdpowiedzUsuń
  3. Męska dynamiczna, dużo się na niej dzieje !
    Kobiece delikatnie ukwiecone, z pewnością wszystkie zachwycą obdarowanych !

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkie kartki są śliczne:) Ta męska dla mnie jest super:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkie kartki mi się podobają ... kobiece, jak to kobiece, kolorowe, radosne, ukwiecone. Męska jest ... po prostu męska.
    Zazwyczaj tak jest, że skończona praca podsuwa nam jeszcze inne rozwiązania inne pomysły (te możemy w następnej kartce wykorzystać).
    Miłego weekendu życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne kartki, Teresko!
    Super, że odważyłaś się na kartkę w typowo męskim klimacie, bo wspaniale Ci wyszła :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne karteczki!!!Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  8. I really happy found this website eventually. Really informative and inoperative, Thanks for the post and effort! Please keep sharing more such blog.
    កីឡាបាល់ទាត់ អនឡាញ

    OdpowiedzUsuń