piątek, 22 lutego 2019

Jajeczka.

     Witam Wszystkich.
Obrobiłam jajeczka styropianowe sznurkiem a kursik jest u Ani . Kto chętny polecam, przyjemnie się robi i wcale nie jest trudny. Zrobiłam pięć sztuk ze sznurkiem i jedno frywolitkowe. Czas zacząć
bo przed świętami  będzie gonitwa. Będą dodatkami do prezentów.

                                                                           

   Jedno jajeczko z niebieskim sznurkiem a reszta z jasnym. Kwiatki z juty i koronka bawełniana.
   Kwiatki z juty wycinałam wykrojnikiem. Jutę smarowałam wikolem i na kaloryfer a jak wyschła 
   można wycinać wykrojnikiem.


                                                                             


 Po lewej stronie na jajeczku kwiatek w serduszka jest z lnu. Też wikolem, suszyć i wykrojnikiem.
 Z lnu lepiej się wycina. Jajeczka mają 10 cm.Ścinałam trochę końcówkę jajeczek żeby stały.


                                                                    


                                                                               


                                                                                        


Jedno jajeczko akrylowe od zeszłego roku obrobiłam frywolitką a wzór od Agnieszki . Przerobiłam
go do wielkości mego jajeczka.
Dziękuję Wszystkim za komentarze pod poprzednim postem i za to , że jesteście. Miłego weekendu
i pozdrawiam Tereska.

15 komentarzy:

  1. Ale urocze te jajeczka.to z biedroneczką jest mega śliczne oczywiśnie jak dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne jajeczka Tereniu, takie naturalne i pięknie ozdobione - super pomysł. A to w ubranku frywolitkowym najpiękniejsze!
    Przesyłam cieplutkie pozdrowienia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. O !!! To są przepiękne jajeczka! Nie wiem, które ładniejsze.....
    Oczywiście frywolitka jest niezwykłej urody!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Super jajeczka :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  5. Tereniu super Ci te jajeczka wyszły, cieszę się, że mój kurski się przydał. Pomysł na kwiatuszki z juty genialny , muszę koniecznie spróbować.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładne są te jajeczka sznurkiem okręcone. Jednak frywolitkowe ubranko jest naj ....
    Miłego weekendu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładne jajeczka powstały, urocze są :-) Fajny pomysł z tymi dodatkami do prezentów, muszę i ja pomyśleć :-) Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Teresko, ślicznie ozdobiłaś jajeczka!
    Bardzo ładne kwiatuszki, a dzięki wikolowi nie strzępią się.
    Pozdrawiam serdecznie i życzę miłej niedzieli 😃

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne,kolorowe jajeczka.

    OdpowiedzUsuń
  10. Frywolitkowe bardzo mi się podoba, te sznurkiem oplecione są wspaniałe i pięknie ozdobione. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne jajeczka cudnie się prezentują :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystkie bardzo mi się podobają, ale wygrywa frywolitkowe :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo urozmaicone i ciekawie ozdobione jajeczka Teresko. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń