poniedziałek, 10 grudnia 2018

Szycie z Renią.

       Witam Wszystkich.
Dziś ostatni dzień w zgłaszaniu swoich uszytków z listopada. To tak rzutem na taśmę
uszyłam dwie spódniczki. Renia zadała wszywanie zamków różnych rodzai. Pokazuję co mi wyszło.


                                                                         
        




      Nie umiałam zrobić ładniejszych zdjęć. Kolor jest granat a wyszedł niebieski. To wina pogody.



                                                                                

                                                                     
                                                                             


            Tak wyszła pierwsza spódniczka bez podszewki.


                                                                                  


       Tej  czerwonej nie mogłam zrobić zdjęcia. Czerwień nie jest taka mocna i ma podszewkę.


                                                                               


      Patrząc na ten kolor aż oczy bolą. Nie pokazuję więcej zdjęć. Nawet nie wiem czy będę w niej chodzić. Dostałam taką dzianinę to trochę potrenowałam.
Pięknie dziękuję Wszystkim za komentarze pod poprzednim postem i oby się spełniły.
Pozdrawiam Tereska.

11 komentarzy:

  1. Świetne spódniczki Tereniu a ta czerwona jest kapitalna!
    Cieplutko Cię pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja ciągle myślę o uszyciu sobie spódnicy ... myślę już od jakiegoś czasu a Ty szyjesz. I to aż dwie. A dlaczego nie miałabyś Teresko chodzić w czerwonej ... kolor piękny. Kocham czerwień :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluje, poszło świetnie , wszywanie zamków masz opanowane na 100%. A spódniczki wyszły Ci extra!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale z Ciebie zdolniacha-super:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Tereniu świetne spódniczki- obie, a zamki wszyte perfekcyjnie:)
    Dziekuje że brałaś udział w zabawie i pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  6. Spódniczki są śliczne .Kolory super . Szkoda , że ja nie mam zdolności do szycia .Pozdrawiam serdecznie .

    OdpowiedzUsuń
  7. Kapitalne spódniczki w pięknych kolorach stworzyłaś. Zamki bardzo ładnie wszyte. Ciekawe ile igieł Ci się złamało, zanim opanowałaś tę umiejętność? Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Spódniczki wyszły świetnie.Zamki wszyte idealnie, ja mam zawsze z nimi problem.
    Kolory oba są ładne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jaki kiedyś szyłam to zaszywałam spódnice boki do samego końca,rozprasowałam a potem tam gdzie ma być zamek wyprułam i wszywało się super bo zakładki były równe,może trochę pomogłam.

      Usuń
  9. Pięknie wyszły,podaj mi proszę na e-maila twoj adres elmechta7@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  10. I love your posts and everything looks wonderful. I love your idea thanks for sharing.
    หนังดนตรี

    OdpowiedzUsuń