środa, 4 lipca 2018

Frywolitka - lipiec.

     Witam Wszystkich.
Następna lekcja ,,Kocham frywolitkę" tym razem z Justynką. Mają być kółeczka przeplatane ze sobą.
Po fachowemu ,,interlocking rings " aż trudno wymówić a szczegóły tu. Oglądałam inspiracje
i różne filmiki. Najprostsza inspiracja wydawała mi się od Muskant  ale zobaczyłam o  zgrozo
cztery czółenka przy jednej robótce a ja igłowiec. Spróbowałam czy dam radę na igle. Metodą prób
i błędów udało się. Są i błędy ale to moja pierwsza taka praca. Nawet jestem zadowolona.


                                                                                

     Zrobiłam zakładkę ze trzech rzędów połączonych ze sobą w letnie kolory.


                                                                                  

                         Zbliżenie jak to jest poprzeplatane. Myślę , że z tego wzoru może być
                          fajna letnia  bransoletka dla nastolatki.


                                                                    
     


          To jest odwrotna strona. Wydaje mi się, że na poprzednim zdjęciu lepiej wygląda.


                                                                         

                                                    To są moje próbki jak się uczyłam.
  
                   Zrobiłam bransoletkę z elementami łączonymi na lekcję z czerwca.


                                                                             

   Ten wzór robiliśmy i w pierwszej edycji nie bardzo mi wychodził a teraz mogę go robić stale.


                                                                       

                                  Zbliżenie, koraliki to piasek pustyni. Bardzo je lubię.

                                       Na dziś to wszystko. I jak Justynko zaliczone?
  Dziękuję Wszystkim za komentarze pod poprzednim postem i pozdrawiam Tereska.

13 komentarzy:

  1. Czy może być? - jest super,rewelacyjnie. Pięknie poprzeplatane kółeczka i to nawet z trzech rzędów. Świetna praca, piękna zakładka, a jak piszesz i bransoletka będzie super. Zaliczam na szóstkę z plusem :-) A bransoletka z czerwcowych elementów równie piękna, cudna :-) Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładna zakładka,ale bransoletka to cudeńko i te koraliki wpleciono, cacuszko.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudne obie prace, przeplataniec rewelacja, świetna kolorystyka
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna przeplatanka Tereniu,uwinęłaś się z zadaniem :)
    Bransoletka również super:)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Niesamowicie wygląda ta przeplatanka. Muszę zerknąć jak to się robi, bo mnie bardzo zaciekawiłaś. Bransoletka z kwiatuszkami cudnie wygląda.

    OdpowiedzUsuń
  6. Tereniu pięknie sobie poradziłaś z zadaniami i bransoletka z elementów jest świetna, ale przeplatanką jestem równie zachwycona, bo jak na razie to ja nie mam na nią pomysłu:)
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne i super kolorki dobrałaś,pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczności!!! Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  9. "Zazdraszczam" Mi niestety nie wychodzi frywolitka:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Frywolitka jest cudowna . Zrobiłam koszyk na próbę. Muszę kiedyś zrobić coś nowego .Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Twoją zakładkę zobaczyłam, gdy kończyłam moją.
    Bardzo podoba mi się ta przeplatanka z trzech kolorów, a ogonek masz zrobiony węzłem płaskim makramy, tak jak u mnie. :)
    Bransoletka jest śliczna, koraliki wspaniale współgrają z kolorem nici.
    Myślę o wykonaniu bransoletki, ale jeszcze nie zdecydowałam się na konkretny wzór, być może wykorzystam taki właśnie. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń