środa, 4 kwietnia 2018

Frywolitka.

  Jeszcze przed świętami zrobiłam biżuterię frywolitkową jako prezent świąteczny.
Dostałam podpowiedź, że ma być kolor czarny. Bez zbędnego pisania pokazuję zdjęcia.

                                                                              


Bransoletka.



Zbliżenie a wzór z internetu.




A to ozdoba na szyję.



Zbliżenie na zewnątrz nie dawałam koralików. 




Taki wzór robiła Marylka, bardzo mi się spodobał.





Bardzo dziękuję Wszystkim za życzenia świąteczne i otrzymane karteczki.

Dla Was kwiatki tak kwitnie mój storczyk.



Serdecznie Wszystkich pozdrawiam i dziękuję, że jesteście Tereska

11 komentarzy:

  1. Piękny storczyk Tereniu! Wspaniale sobie radzisz z frywolitką, bransoletka jest zachwycająca. Przesyłam wiosenne pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
  2. Teresko, moja córka jest zachwycona frywolitkową obróżką.
    Cudownie kwitnie Twój storczyk.
    Pozdrowienia poświąteczne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna biżuteria, cudna, a czerń w takim wydaniu jest bardzo klasyczna. Storczyk przepiękny. Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Tereniu piękna frywolitkowa biżuteria, ale storczyk wręcz zachwyca,mój stęka i chyba będę musiała go przesadzić i czary odprawić, ale może wystarczy jak go tylko postraszę?
    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  5. Bransoletka - szyk i elegancja !!! Cudna !!! Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudna ta frywolna biżuteria , storczyk ma śliczny kolor , takiego w swojej kolekcji nie mam .
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Czarna z mniejszą ilością koralików też jest cudna :)
    storczyk jest mega piekny !!!
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny Ci storczyk wyrósł, no i cudna bransoletka :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna bransoletka!!! Wspaniały storczyk!!! Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  10. Witam bardzo serdecznie w ten piękny kwietniowy dzień jestem oczarowana twoim prezentem frywolitka prezentuje się naprawdę mega delikatnie zadbała się cudownie o każdy szczegół z chęcią sama otrzymała bym taki prezent Pozdrawiam cię serdecznie i życzę mnóstwa kreatywności w tworzeniu kolejnych fantastycznych dzieł


    💁 odnowionaja.blogspot.com

    Zapraszam Cię serdecznie na bloga swej Przyjaciółki Agnieszki , która chwyta piękne chwile w swój obiektyw , ale również pisze życiowe przesłania z serca dla drugiego człowieka .

    Pozdrawiam serdecznie Sylwia 😊

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudna ta frywolna biżuteria , storczyk ma śliczny kolor , takiego w swojej kolekcji nie mam .
    เกมส์สล็อต
    Gclub

    OdpowiedzUsuń