sobota, 3 lutego 2018

Szycie.

      Witam  Wszystkich.
Maszyna wyciągnięta to nadal się bawię. Dużych rzeczy  nie szyję, tylko co się nauczyłam z internetu. W moim wydaniu poduszeczki dla wnuków odpowiednie dla wieku. Poprzednie w stylu
amerykańskim bardzo chętnie przygarnął wnuk teraz kolej na wnuczki. Trzeba równo obdarowywać.


                                                                                     


                     Tą poduszeczkę nazwałam oceaniczną. Wnuczce tkanina się spodobała.


                                                                         


                                 Lawendowe dla mnie, jestem wielbicielką lawendy są dwie.


                                                                                 



                                                                            


                Trochę zostało mi tej bawełny uszyłam jeszcze jedną z tyłu musiałam sztukować.



                                                                           


             Tu widać na moście. Wszystkie zapinane na guziczki ( wnuki potrafią przyszywać guziki
             a zamki wracały by do mnie).

  Dziękuję bardzo za wszystkie komentarze pod poprzednim postem i życzenia zdrówka. Prawie    jestem zdrowa nawet zaczęłam chodzić z kijkami.Pozdrawiam i miłego weekendu Tereska


                                                                                    

12 komentarzy:

  1. Piękne poduszeczki, Teresko!
    To wspaniały prezent, bo któż nie lubi przytulić się do ulubionej podusi? :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne poduszeczki i uszyte z cudnych tkanin! Pozdrawiam gorąco:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Twoje poduszki są bezkonkurencyjne Teresko,każda z jakimś pomysłem. Te które od Ciebie otrzymałam,cała rodzina podziwia. Twoje wnuki z pewnością się ucieszą ,pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Super fajne poduszeczki. Tereso i na pewno sprawia radość

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne poduszki!!! Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  6. U Ciebie Teresko wysyp poduszek ... piękne materiały kupiłaś (ja chwilowo nasz sklep szerokim łukiem omijam) :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo mi się podobają te Twoje poduchy:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładne, szczególnie ta lawendowa

    OdpowiedzUsuń
  9. Lawendowe są najpiękniejsze :)
    Przesyłam serdeczne uściski.

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne podusie:) Ja też lubię lawendę:)
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystkie są bardzo fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale swietne! Szczegolnie lawendowe :)

    OdpowiedzUsuń