piątek, 12 stycznia 2018

Wianek.

    Witam.
Dekoracje świąteczne już pochowałam łącznie z choinką. W przedpokoju jedna ściana pusta
tylko boczne oświetlenie wianek świąteczny schowany. Uszyłam taki na teraz w oczekiwaniu na
,, Wiosnę ". Za oknem mamy przedwiośnie. Tam gdzie chodzę z kijkami są stawy i kaczuszki nie odleciały może zimy nie będzie. A teraz wianek.


                                                                       

Uszyłam trzy rurki wypchałam pianką i splotłam warkocz. Kwiatki z materiału a środki kwiatków 
foaramiran, listki z filcu. Już kiedyś takie robiłam.





Zrobiłam jeszcze skarpetki.



Miałam taki jeden motek włóczki  na skarpetki wystarczyło tylko kolory jednakowo się nie układają.
Myślę, że w butach może być.
Dziękuję za wszystkie komentarze pod poprzednim postem. Pozdrawiam Tereska.


13 komentarzy:

  1. Super,myślałam kiedyś o takim wianki....

    OdpowiedzUsuń
  2. Super ten wianuszek , chyba sobie tez taki machnę . A za skarpetki szóstak , extra są
    Miłego weekendu

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne,przydatne robótki. Skarpetki na teraz,a wianek na wiosnę,pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Prześliczny wianek i skarpetki fajowskie u góry tak z lekka mają tylko przesunięcie ;)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Szybko uwinęłaś się z tym wiankiem. Ledwo co wspomniałaś, że zrobisz a tu pstryk i wianek już jest :) Jest taki kolorowy, taki radosny, taki wiosenno-letni :) Fajne cieplutkie, mięciutkie skarpetki.

    OdpowiedzUsuń
  6. Prześliczny wianek, idealny na przedwiośnie, cudny jest. A skarpetki fajne, różnie układające się kolory w niczym nie przeszkadzają :-) Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. oj naszyłam sie tych wianków juz wiele, ale w czasach "przed blogowych"
    Twój wyszedł pięknie, szczególnie że szary lubię:) a skarpety wcale nie muszą być jednakowe, to rękodzieło przecież:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wianuszek śliczny, niech przywołuje prawdziwą wiosnę :-)
    A tymczasem będą grzały piękne, cieplutkie skarpety...

    OdpowiedzUsuń
  9. Optymistka z Ciebie Tereniu :) Jestem pewna, że prawdziwa zima jeszcze przed nami, dziś w nocy już zdrowo przymroziło. Ale wianuszek jest śliczny! Czaruj kochana, ja też tęsknię za wiosną. Miłej niedzieli.

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczny wianuszek!!! Super skarpetki!!! Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  11. Piekny wianuszek jestem nim oczarowana.Skarpetki akurat na zimne dni są super.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń