czwartek, 7 grudnia 2017

Ozdoby świąteczne.

    Witam Wszystkich.
Święta zbliżają się wielkimi krokami to i czas na ozdoby świąteczne. Przed każdymi świętami
myślę, że dość tych ozdób ale i tak je robię. Zawsze coś nowego zostawiam sobie dużo rozdaję bliskim. W tym roku robiłam aniołki płaskie i śnieżynki a tych nigdy za wiele.


                                                                     

Takie wzory robiłam  pierwszy raz schematy z sieci.



Wszystko robione nićmi Aida 20.






To tylko część moich prac jedne nie załapały się na zdjęcia. Robię jeszcze śnieżynki.



Dziękuję za wszystkie komentarze pod poprzednim postem.
Pozdrawiam Tereska.





To jest schemat do pierwszego aniołka, znalazłam go w sieci. Mam nadzieję, że nie naruszam 
praw autorskich.

18 komentarzy:

  1. Tereniu ja dużo nie supłam i właśnie sie okazało że nie mam praktycznie nic
    z frywolitkowych ozdób:)
    Twoje są piękne i będą cudnie wyglądać na choinkach:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lovely angels! I like the block tatting ones best.

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudne te frywolitkowe Aniołki i śnieżynki . Jednak szydełkowe ozdoby nie są tak ładne jak te z frywolitkowej koronki.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudne są wszystkie Twoje aniołki i śnieżynki,już sobie wyobrażam udekorowaną nimi choinkę.Pozdrawiam Cię Teresko serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne ozdóbki. A grubość 20 jest dobra to takich prac. Lubie też cienkie , może delikatniej jeszcze wyglądają ale raczej muszą myć usztywnione. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Tereniu piękności zrobiłaś,te pierwsze aniołki to takich jeszcze nie widziałam,możesz zdradzić gdzie znaleźć na nie wzorek ? 😃
    Reszta prac też cudna,oj będzie piękna choinka 👍
    Serdeczności przesyłam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Przecudne, jak najpiękniejsza biżuteria. Szczerze podziwiam technikę i misterne wykonanie.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Podziwiam osoby potrafiące dziergać frywolitkę. Dla mnie to fantastyczna sztuka. Dosłownie, to magia:) Przepiękne ozdoby choinkowe, aniołki i gwiazdeczki są niesamowite.

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne, delikatne ozdoby!
    Choinka będzie wyglądała cudownie :-)
    Serdeczności przesyłam, Teresko.

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękne!!!!!!!!! Mogłabym mieć na choince tylko takie cudowności. Żadnych innych !

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow, jakie cuda. Piękne, piękne i jeszcze raz piękne. Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. They are all so beautiful, but the block tatted ones really catch the eye with their contrasting density! Thanks for sharing the pattern :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wowww!!Frywolitkowe rewelacyjne:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudowne,frywolitkowe ozdoby!!! Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  15. Jak oglądam takie cudowne rzeczy, to żałuję, że sama nie potrafię robić takich cudasi. Wyglądają przepięknie! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Przepiękna będzie Twoja choinka cała w bieli ubrana w takie frywolitkowe cudeńka. Nasupłałaś się ale było warto. Śliczne są te płaskie aniołki.

    OdpowiedzUsuń
  17. O matulu jakie cuda!!! Podziwiam i chylę czoła!!!

    OdpowiedzUsuń