środa, 20 grudnia 2017

Aniołki.

    Witam Wszystkich.
Na 8 lekcję szycia z Renią   uszyłam małe  aniołki. Wysokość 12 cm. Teraz są na czasie i będą małymi prezentami. Lekcja u Reni  mam nadzieję będzie zaliczona.Uszyłam ich 8.


                                                                 

Trochę ich przypudrowałam a resztę makijażu będzie robił każdy obdarowany.



Ten pomalowany zostaje dla mnie. Gwiazdki i serduszka wycięłam z foamiranu.



Szyłam z takiej bawełny jaką miałam , skrzydła z filcu.




Wszystkie razem.



Banerek do zabawy.

Mam nadzieję, że obdarowanym się spodobają.
Dziękuję Wszystkim za komentarze pod poprzednim postem. Pozdrawiam Tereska.

9 komentarzy:

  1. Pomysłowe Aniołki,wymagały precyzji wykonania. Choinka będzie oryginalnie przystrojona,wesołych Świąt Teresko.

    OdpowiedzUsuń
  2. Peześliczne aniołki uszyłaś :) Wesołych świąt Teresko :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tereniu wszystkie piękne a i materiał odpowiedni:)
    myślę że zadanie zaliczone na 6:)
    Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za kolejny miesiąc wspólnej zabawy

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie sympatyczne są te aniołki:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne aniołki! Bardzo mi się podoba ten materiał w gwiazdki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakie cudne i słodkie aniołki Teresko!Wesołych Świąt dla Ciebie 🎄

    OdpowiedzUsuń
  7. Swietne ! Materiał w gwiazdki ekstra wyglada !!! Piekne prezenciki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładne aniołki !!! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń