czwartek, 21 września 2017

Kartka na 60 rocznicę ślubu.

    Serdecznie Wszystkich witam.
Moi sąsiedzi obchodzą 60 rocznicę ślubu. Nie każdemu jest dane dożyć diamentowych godów.
Piękna rocznica. Na tą okazję zrobiłam im karteczkę w pudełku. Myślę, że im się spodoba.


                                                                         



Pudełko zrobiłam ze szybką.




Tu sama karteczka.







Pudełeczko i karteczka razem. Kolory są bardziej żywe a nie takie mdłe.
Chciałam sobie kupić nowy aparat a tu maszyna do szycia się popsuła i zaś problem.
Dziękuję Wszystkim za komentarze pod poprzednim postem i za to, że jesteście.Pozdrawiam Tereska.

10 komentarzy:

  1. Piękny komplet na piękną rocznicę. Musi się spodobać. Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny zestaw, na piękną rocznicę, wybrałaś retro parę, w sam raz dla dostojnych jubilatów, powinnaś być z siebie dumna, obdarowani też i do tego szczęśliwi :)
    Kiedyś robiłam kartkę na 65 rocznicę ślubu, przypomniałaś mi o tym i łezka w oku się zakręciła, bo Pan już nie żyje, niby obcy, ale dobry człowiek i sporo pracował przy budowie naszego domu ...
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Karteczka zamknięta w pudełeczku jest przepiękna,delikatna i elegancka,z pewnością będzie ozdobą w domu dostojnych jubilatów :)
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna rocznica i piękna karteczka Tereniu, na pewno sprawi wiele radości Jubilatom :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny komplecik Tereniu, idealny na tak znakomitą uroczystość.
    Przesyłam cieplutkie pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna kartka na piękną rocznicę. 60 lat to jest COŚ🌸

    OdpowiedzUsuń
  7. Dobrze, że zrobiłaś pudełko z okienkiem, pięknie z tą kartką w środku wygląda.

    OdpowiedzUsuń
  8. Na pewno się spodoba jest piękna:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniały komplecik!!! Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń