piątek, 25 sierpnia 2017

Podziękowanie.

 Witam serdecznie Wszystkich.
Dziś podziękowanie dla   Danusi . Zostałam obdarowana przez nią prezentami na urodziny, które miałam kilka dni temu. Bardzo serdecznie Ci dziękuję. Danusia ma bloga od wielu lat i robi różne cudeńka. Ostatnio robiła przepiękne kapelusiki - igielniki kto ich nie widział zapraszam do niej.

                                                                             

Piękna kartka sztalugowa skręcana.




Chustecznik z motywami maków czyż nie piękny?



Filcowane mydełko a w środku mydełko z minerałami morza Martwego. 



Ważki to wymianka  z Basią dała mi elementy z wykrojników a Ona chciała ważki frywolitkowe.
Nie mam maszynki, dziękuję Ci Basiu.

Dziękuję Wszystkim za komentarze pod poprzednim postem.
Miłego weekendu i pozdrawiam Tereska.

7 komentarzy:

  1. Tereniu przyjmij spóźnione ale serdeczne życzenia urodzinowe. Dużo zdrówka, pogody ducha, radości z każdego dnia i nieustającej weny twórczej.. Piękny prezent dostałaś. Ale najbardziej to mi się spodobały te frywolitkowe ważki są cudne
    Pozdrawiam i miłego weekendu życzę

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne prezenty dostałaś. I ja dołączam się do spóźnionych, ale szczerych życzeń :-)
    Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Moc najlepszych życzeń, Teresko!
    Piękne prezenty dostałaś i śliczne ważki wysupłałaś :-)
    Pozdrawiam serdecznie 😘

    OdpowiedzUsuń
  4. Prześliczne prezenty dostałaś.Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne prezenty dostałaś. Chustecznik mega uroczy! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne prezenciki!!Spóźnione ale szczere życzenia:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń