czwartek, 30 marca 2017

Wianki.

    Witam serdecznie wszystkich.
Jak w tytule wianki dwa. Kiedyś zrobiłam wianki z papierowej wikliny ale już mi się znudziły.
Czas na zmiany podpatrzyłam  u Danusi M. bardzo mi się spodobały. Danusia robi świetne wianki
i lubi je robić.


                                                                             


   Oponka styropianowa okręcona materiałem i sznurkiem. Kwiatki też z materiału w środku guzik.
 Gniazdko z dratwy robione szydełkiem no i ptaszki. Jeszcze ważka frywolitkowa. Na tle zielonej ściany.

                                                                       

                                         To jest ten sam tylko w innym ujęciu.


                                                                          

                Ten też jest robiony tą samą metodą tylko inny kolor materiału. Kwiatki też z materiału.


                                                                                      

                          Inne ujęcie inne wyszły kolory a ściana żółta.
 Pięknie dziękuję za wszystkie komentarze pod poprzednim postem. Pozdrawiam Tereska.

10 komentarzy:

  1. Bardzo piękne są te wianki. I jak pomysłowo wszystko zrobiłaś.
    Pozdrawiam serdecznie :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo efektowne wianuszki Tereniu! Prezentują się niezwykle efektownie.
    Przesyłam cieplutkie, wiosenne pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
  3. Tereniu sliczne sa te wianuszki , Jak ja dawno nie robiłam takich kwiatuszków ,a te frywolitkowe ważki mnie zauroczyły, są cudne.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardziej krążki,niż wianki i dlatego fajne.Piękne,wiosenne dekoracje, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne wianuszki, Teresko :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie też wianki się robią ! Twoje są piękne !!! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo piękny jest ten wianuszek:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie Ci wyszły te wianuszki Teresko :)
    Podobają mi się też te brązowe kwiatki (takich jeszcze nie robiłam).
    Mnie pozostały dwie oponki styropianowe, może zdążę je ozdobić :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne wianuszki!!! Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń