piątek, 12 grudnia 2014

Ozdoby świąteczne.

Witam wszystkich serdecznie.
To już moje ostatnie ozdoby na te święta ( tak planuję a czas pokarze swoje ). Ozdobiłam cztery bombki jeszcze powstały trzy aniołki. Chciałam zobaczyć jak będą wyglądały kolorowe.


Te bombki są plastykowe, dwie prawdziwe rozpadły mi się w rękach.



Wzory się powtarzają ale tylko tyle się nauczyłam.


Tym razem ozdoby na srebrno a włosy moherowe.


Bardzo dziękuję Wszystkim za komentarze pod poprzednim postem.
Grypa już poszła w siną dal. Teraz trzeba się brać za inne prace. Pozdrawiam wszystkich tu zaglądających Tereska.

28 komentarzy:

  1. Śliczne, masz rację zawsze mówimy że ostatnie a potem jest inaczej. Pozdrawiam Zosia.

    OdpowiedzUsuń
  2. Te bombki są przepiękne. Wyglądają tak delikatnie, a aniołom i w kolorze niczego nie brakuje...Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniałe prace!!! Bombki przecudne!!! Aniołki przeurocze!!!
    Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne bombki i urocze aniołki:)))
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. W tych aniolkach jestem zakochana .Bombki sliczne .

    OdpowiedzUsuń
  6. cóż Kochana dużo mówić ...REWELACJA !!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne bombki, a aniołki wprost cudowne i urocze. Wszystko bardzo mi się podoba. Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bombeczki piękne i aniołki urocze. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jaka śliczna ta frywolitka, ale aniołki także urokliwe- piękne prace!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Tereniu takie frywolitkowe ubranka to wyglądają ślicznie na każdej bombce,niezależnie od jej koloru.A aniołeczki są przesłodkie .
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bombeczki są cuuudne! Piękne im porobiłaś frywolitkowe ubranka ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ależ się bombkowo zrobiło, świetne._

    OdpowiedzUsuń
  13. Teresko, bombki są rewelacyjne, zazdroszczę Ci takiego talentu :) Aniołki też są urocze.
    Pozdrawiam Dorota

    OdpowiedzUsuń
  14. bombki sa przecudne,wiem ,że powtarzam po innych ale niesamowicie przykuwają uwagę-genialne

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczne i bardzo eleganckie, oj idzie i ta frywolitka coraz lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wspaniałe zarówno bombki jak i aniołki.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne bombeczki o aniołkach nie wspomnę. Urocze

    OdpowiedzUsuń
  18. Przepiękne aniołki i bombki. Cieszę się,że tu trafiłam, bo robię dokładnie to samo. Moje aniołki są puchowe a pierwsze moje bombki frywolitkowe zrobiłam na przezroczystych plastikowych, ale rozdzielnych i to trochę szpeci. Dziękuję za podpowiedź, będę szukać kolorowych.Pozdrawiam - Ala

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczne bombki frywolitkowe,aniołki też są piękne:)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  20. Niesamowicie odmieniłaś zwykłe bombki! Rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
  21. Wszystko jest cudne i ogromnie mi sie podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ah jakże CI zazdroszczę!!!!UMnie leżą bombki od zeszłego roku i czekają na gacie!!!!!POzdrawiam!!!!

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja też zazdroszczę. Muszę koniecznie nauczyć się frywolitki :-)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ślicznie wygląda biała frywolitka na kolorowych bombkach. Aniołeczki też są urocze. Sporo tego zrobiłaś Tereniu.
    Cieszę się, że jesteś już zdrowa! Gorąco pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  25. Ćwiczyłaś Teresko frywolitki od kilku miesięcy i teraz mamy świąteczne cuda do oglądania - gratuluję.

    OdpowiedzUsuń
  26. Tereniu wybacz, że dopiero teraz, ale jestem ostatnio tak mało na blogach, że często umykają mi posty.
    Frywolita jak zwykle u Ciebie perfekcyjna,a aniołki cudnej urody- wszystko pięknie będzie sie prezentować na choince :)
    Pozdrawiam cieplutko i życzę całej Twojej rodzince wesołych i spokojnych Świąt

    OdpowiedzUsuń