piątek, 30 maja 2014

Karteczki urodzinowe.

Zbliżają się urodziny wnuczki i wnuka. To jako dobra babcia zrobiłam im karteczki urodzinowe. Zawsze są inne niż w sklepie i mam nadzieję, że im się spodobają.
Serdecznie witam  Annę  J. w moich skromnych progach.

Dla wnuczki już jest nastolatką.


Na pewno ma  swoje marzenia .


Ta dla wnuka. Kwiatki dostałam od Ewy. Dziękuję Ci przydały się.

Byłam na kursie robienia biżuterii z rzemienia. Robiliśmy bransoletki i zrobiłam dwie.




Nie są najwyższej jakości myślę, że następne będą bardziej udane.
Bardzo się cieszę, że moja żaba Wam się spodobała. Bardzo dziękuję Wam wszystkim za tak miłe komentarze. Pozdrawiam Tereska.

17 komentarzy:

  1. Wszystko jest śliczne. Pozdrawiam serdecznie Zosia.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie wiem, czy są najwyższej jakości ale takie i tak strasznie mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne karteczki zrobiłaś Tereniu, cieszę się że kwiatuszki się przydały. Na biżuterii się nie znam ale Twoje bransoletki bardzo mi się podobają - pomysłowe i bardzo estetycznie wykonane. Pozdrawiam cieplutko i życzę Ci miłego weekendu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne karteczki Bransoletki są super, technika zupełnie mi obca. U mnie koralikowe, właśnie paczuszka przyszła z koralikami i tak myślę za które się zabrać najpierw. Pozdrawiam serdecznie i czekam na dalsze poczynania rzemykowe Magda

    OdpowiedzUsuń
  5. Biżuterię zrobiłaś z pomysłem, bardzo oryginalna. Dużo radości dla wnuczki, kartka od babci przekazana razem z miłością będzie dla niej cenna.

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne karteczki ta dla nastolatki jest super, bransoletki tez mi się podobają :))
    pozdrawiam serdecznie Monika:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniałości!!!
    Karteczki prześliczne, bransoletki super!!!
    Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  8. fantastyczne bransoletki , karteczki oczywiście również! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Witaj Teresko.
    Karteczki na pewno będą podobały się wnuczkom, a biżuteria bardzo oryginalna.
    Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  10. karteczki cudowne,bransoletki super;

    OdpowiedzUsuń
  11. Już kiedyś pisałam Tereniu,że Twoje wnuki mają super Babcię, wszystko co tworzysz jest pięknie i niezwykłe. Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  12. Karteczki są świetne! Masz rację. W sklepie takich nie znajdziesz, więc tym bardziej są wyjątkowe.
    Spełnienia marzeń dla wnucząt!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kartki na Dzień Dziecka świetne, a bizuteria oryginalna, super:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Oj cudne karteczki :) Biżuteria jest świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne karteczki a biżuteria jak na pierwszy raz to wyszła ekstra :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Weszłam na chwilkę i zostaję na dłużej ! Bardzo podobają mi się Twoje prace , dlatego będę wpadać tu częściej . Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń