środa, 23 kwietnia 2014

Pierwsze decu.

       Na początku bardzo dziękuję Wszystkim za miłe życzenia świąteczne.
Jeszcze przed świętami zrobiłam pierwsze decu. Podziwiałam na innych blogach piękne jajeczka i wreszcie też się odważyłam. Jeszcze nie są takie piękne ale się uczę, mam nadzieję, że będzie coraz lepiej.
                                                                           

                                                                      

                                                                           
                                                                               
              
                                                                            

Pierwsza próba na deseczce. Mam pytanie czy serwetkę obrywa się przy samym wzorku?.

       Zrobiłam jeszcze rożek dla chłopczyka.


                                                                     




                                   Dla wnuków porobiłam koszyczki i ozdoby do nich. Koszyczek pomalowany kawą.

Mój wnuczek chce chodzić na ryby a ma 8 lat to nie może mieć karty wędkarskiej. Więc padło na mnie mam dużo czasu. Mam już kartę wędkarską i chodzę się uczyć jak zarzucać wędkę i inne rzeczy. Wczoraj byłam poćwiczyć i efekt taki mały leszcz. Wrócił  do wody zrobiłam mu tylko pa pa.

                                                                         

Dziękuję, że tu zaglądacie i piszecie. Pozdrawiam wszystkich tu zaglądających. Tereska.

15 komentarzy:

  1. Jajka bardzo ładne zrobiłaś.Koszyczek i różyczki po prostu piękne .
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Tereniu piękne te Twoje pierwsze kroki w decu.Koszyczek i kwiatki tez śliczne.
    Jednym słowem zalapiesz bakcyla z tymi rybami,zobaczysz .Życzę dużych połowó z wnukiem i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję Tereniu :) Jajeczka są cudne i wcale nie widać po nich ,że to debiut :) Leszczyk też bardzo uroczy fajnie,że zwróciłaś mu życie :) Koszyczki i rożek piękny. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Nigdy bym nie pomyślała, że decu robiłaś pierwszy raz, bardzo ładne prace. Czego się dla wnuków nie robi? Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczne prace nie widac że to twoje pierwsze wyglądaja profesjonalnie;pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  6. O matko jaka ryba!!!!!!!!!!!!!!! Jajeczka pięknie Ci wyszły, i rożek przeuroczy i koszyczki cudne!!! Pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Jajeczka super i deseczka też :) Niestety nie powiem, jak z tym obrywaniem bywa, bo nie mam zielonego pojęcia :) Ale wygląda i tak pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne decu a bukiecik róż prześliczny, A rybka była by pyszna na kolację :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Teresko, jestem pod ogromnym wrażeniem i ryb, i jajek, i koszyczków. Zwłaszcza to wędkowanie wprawiło mnie w zdziwienie i w zachwyt. Pełen szacun, jak to mówi młodzież.
    Pozdrawiam Dorota.

    OdpowiedzUsuń
  10. Tersko gratuluję cudowności stworzyłaś - rybki nawet a decu mnie zaskoczyłaś - nie wiem kochana jak inni ale ja wycinam dokładnie każdy element serwetkowych deseni żmudne to ale daje wspaniałe efekty a jak wydzierałąm to zostawały mi strzępy takie brzydkie które było widać naokoło wzoru buziaki ślęMarii

    OdpowiedzUsuń
  11. Witaj Teresko, jaja śliczne i do tego nakrapiane :) Serwetki można wydzierać lub wycinać dokładnie, to zalezy od tego, jaki chcemy uzyskać efekt :)
    Pozdrawiam Ewa

    OdpowiedzUsuń
  12. śliczne prace, bardzo podobają mi się jajeczka, szczególnie te z kogucikem ;) no i koszyczek śliczny wyszedł;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne prace,no i leszczyk niczego sobie.Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczne deku, wcale nie widać, że pierwsze. Ja swoje motywy wyrywam, wtedy łatwiej wtapiają się w tło.
    Pozdrawiam serdecznie Monika:)

    OdpowiedzUsuń