piątek, 14 lutego 2014

Poduszeczka.

Ostatnio dużo szydełkuję. Można powiedzieć, że szydełko przyrosło mi do rąk. Zabrakło mi nici a nie chciałam zmieniać na inne to musiałam czekać na dostawę. A, że nie mogę siedzieć bezczynnie to uszyłam poduszeczkę. Wzór i jak uszyć Tu .
Serdecznie witam w mych skromnych progach Danutę K. Jak masz bloga to napisz adres.



Zdjęcia nie bardzo przy takiej pogodzie.



Tył zrobiłam kolorowy i zapinany na guziki.


Jeszcze uszyłam zajączka, szablon znalazłam w necie.


Dziękuję wszystkim za komentarze pod poprzednim postem. Zapraszam na moje Candy.
Pozdrawiam wszystkich tu zaglądających i piszących. Tereska.

25 komentarzy:

  1. Poduszki śliczne a zajączek przepiękny ;;; pozdrawiam .

    OdpowiedzUsuń
  2. Teresko, podusia śliczna. Niezmiennie podziwiam patchworkowe wyroby, sama chyba mogłabym zrobić taką w paski :) A zajączek w sam raz na Wielkanoc.

    OdpowiedzUsuń
  3. Podusia jest świetna, sporo pracy chyba kosztowała, bo taka wypracowana. A zajączek, szczerze, myślałam, że kupny. Jest idealny, a jaki fajny materiał miałaś. Cudo.
    Pozdrawiam Dorota.

    OdpowiedzUsuń
  4. Podusia - wymuskana że hej. Prezentuje się rewelacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Podusia rewelacja;) zajączek cudaśny;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna podusia i uroczy zajączek:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Poduszka śliczna , a zajączek to mistrzostwo świata. Pozdrawiam serdecznie Magda

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale z Ciebie pracuś Tereniu! Bardzo lubię takie kolorowe poduchy - wyszła ślicznie. A zajączek jest rewelacyjny! Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  9. Tereniu podusia piękna,ale ten zając jest prześliczny.Fajnie,że szyjesz ,szydełkujesz i zawsze świetnie Ci wszystko wychodzi.Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Poduszka jest prześliczna, zajączek zaś bajeczny. Pozdrawiam AGA

    OdpowiedzUsuń
  11. Tereniu zajc jest cudowny muszę również poszukać podobnego w necie dla małej Zu bo innego to dostanę od Mariolki superaśnego do uszycia wykrój - poducha świetna i ty mnie kochana pytasz gdzie ja czas kradnę ? robisz tak jak ja wszystko naraz och ale my zakochane w robótkach buziaki ślę oraz zdrówka życzę mnóstwo Marii

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczna podusia taka bajecznie kolorowa, a zajączek tez słodki:)
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Prześliczna podusia! Zajączek przeuroczy!
    Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  14. Napracowałąs się .ale rezultat wspaniały.

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczne prace,ja szyłam całe lata a teraz mi się nie chce nawet maszyny wyciągnać.

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ładną poduszkę uszyłaś, tył mógłby być równie dobrze przodem, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  17. wow, super poducha, a zajączek-rewelacja :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Podusia jest super, mam od Ciebie podobną!!! A króliczek jaki fajny...!!! Pozdrawiam!!!!

    OdpowiedzUsuń
  19. Pięknie :) Mam olbrzymią ochotę uszyć taka poduchę :) A tu u Ciebie takie fajne wzory :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękna poduszeczka i króliczek. Pozdrawiam Zosia.

    OdpowiedzUsuń
  21. Ale z Ciebie pracowita kobietka:) Poducha jest niesamowita ,a zajączek juz czeka na święta:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Podusia jest cudna. Ten zajączek oj jaki on słodziutki :) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  23. Podusia jak zwykle śliczna,a zajączek uroczy.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękny zajączek! A podusię patchworkową podziwiam - super.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  25. super te poduchy i króliś :)

    OdpowiedzUsuń