Obserwatorzy

niedziela, 24 lutego 2013

Kartki świąteczne.

Zrobiłam parę kartek świątecznych. Nie są takie piękne jak na innych blogach, ale są moje i rodzinkę obdzielę. Zawsze są inne niż w sklepach.
 
 
 
 
 
 
 
Jedna urodzinowa.
 
Dostałam wyróżnienie od  Eli 17  bardzo Ci dziękuję.
 
 
Teraz powinnam kogoś obdarować trudny wybór...... Bardzo lubię Wasze blogi i u każdego można coś ciekawego zobaczyć. Więc proszę bardzo kto chce niech się częstuje.
Witam serdecznie nowe obserwatorki: Monisiowy świat robótkowy, Agnieszka Kowalewska, Elżbieta Nastachowska i Tintalle00.Monikę znalazłam a 3 panie nie mogę znaleźć. Jeżeli macie blogi to napiszcie coś to po wpisie Was znajdę, chętnie odwiedzę Wasze blogi.
Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze pod poprzednim postem. Jesteście bardzo miłe a wiecie jak działają komentarze.... Pozdrawiam wszystkich Tereska.
 
                                                                                                                                                                                                                                                   

22 komentarze:

  1. bardzo ładne te kartki zwłaszcza ta urodzinowa...

    OdpowiedzUsuń
  2. Taką karteczkę dostać zamiast sms-a, to coś. Gratuluję wyróżnienia.

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję wyróżnienia, karteczki są urocze , przyjemnie jest dostać taką karteczke.

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję wyróżnienia!
    Karteczki są prześliczne!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. gratuluję wyróżnienia..a z karteczek powinnaś być bardzo dumna,bo są przepiękne i bardzo starannie wykonane i na dodatek zrobione własnymi łapkami...

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkie karteczki są piękne najbardziej, jednak podoba mi się ta z wyszywanym motywem.Będzie mi bardzo miło Cię gościć.Magda

    OdpowiedzUsuń
  7. Kartki są prześliczne,nie wydają mi się gorsze od tych z innych blogów. Jesteś zbyt surowa dla siebie Tereniu :). Gratuluję wyróżnienia. Ina

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładne! a wyszywanych krzyżykami czy matematycznym na pewno w sklepie nikt nie znajdzie:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Karteczki są wyjątkowe i bardzo ładne. Pozdrawiam serdecznie Tereniu.

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne kartki, a te z haftem matematycznym najbardziej pracochłonne. Gratuluję wyróżnienia :))

    OdpowiedzUsuń
  11. Karteczki są śliczne :) chyba sama muszę się zabrać za jakieś bo czas ucieka... pozdrawiam serdecznie Viola

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny post. Miła atmosfera na twoim blogu. Podoba mi się tutaj.
    Zapraszam do odwiedzenia mojego bloga. Nowe zdjęcia.
    Jeśli spodobają Ci się moje zdjęcie polub mnie na fan page: https://www.facebook.com/pages/In-another-light/413836138693856
    Będę Ci ogromnie wdzięczna.

    Życzę miłego dnia. Pozdrawiam. ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładne kartki ! haft matematyczny podziwiam, bo tego nie potrafię. Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  14. A mnie się baaaardzo podobają. Zwłaszcza ta ostatnia, urodzinowa jest przepiękna! :)


    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do odwiedzenia mojego bloga w wolnej chwili.

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczne kartki :)) I gratuluję wyróżnienia :))

    OdpowiedzUsuń
  16. Przepiękne karteczki - szczególnie podobają mi się z haftem matematycznym. Gratuluję wyróżnienia.

    OdpowiedzUsuń
  17. Teresko, Twoje kartki są, moim zdaniem, najpiękniejsze... bo w każdej z tych kartek widać Twoje serce. :-) Serdeczności :-)

    OdpowiedzUsuń